Брітченко, І. Г.Трикозенко, О. Г.Britchenko, I.Trikozenko, А.2016-02-292016-02-292009Брітченко, І. Г. Методика оцінки вартості клієнтели нематеріального активу банку / І. Г. Брітченко, О. Г. Трикозенко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2009. - Вип. 16, ч. 1. - С. 155-160.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/301У цій статті запропонована методика проведення оцінки клієнтської бази комерційного банку з урахуванням різних економічних коливань, фаз ділового (економічного) циклу. Жоден комерційний банк не може існувати, розвиватися та мати доходи без нематеріального активу. Нематеріальний актив бере участь у формуванні вартості комерційного банку. В статті аналізується, як впливає зміна відсоткової ставки за кредитом на вартість клієнтели. This article is about methods of valuation of the bank customer base with taking into account various economical variables, phases of business (economic) cycle. No commercial bank cannot be, develop and reseive incomes without this any pecuniary asset. Any pecuniary asset takes part in the forming value of the commercial bank. It’s analyzed the influence of he interest rate changes on the value of customer base in the article.otherклієнтелареальний дохідваловий дохідстагнаціяМетодика оцінки вартості клієнтели нематеріального активу банкуThe methods of appraisal clientele not pecuniary assets of bankArticle