Панченко, В. А.Михайлов, О. В.Panchenko, V.Mjkhajlov, O.2016-02-252016-02-252010Панченко, В. А. Моніторинг якості торгівельного обслуговування: теоретичні та практичні підходи / В. А. Панченко, О. В. Михайлов // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2010. - Вип. 18, ч. 1. - С. 76-84.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/118Питання моніторингу рівня торгівельного обслуговування у сфері надання послуг є важливим та складним через притаманні торгівлі особливості обслуговування. Моніторинг управління якістю торгівельного обслуговування в організаціях і на підприємствах системи споживчої кооперації дозволить отримати інформацію, необхідну для досягнення максимального соціально-економічного ефекту від наявності задоволених і лояльних споживачів. Автором розглянуто основні підходи на яких ґрунтується оцінка управління якістю торгівельного обслуговування споживачів, представлені результати дослідження щодо вимірювання якості торгівельного обслуговування на підприємствах системи споживчої кооперації. A question of monitoring of level of auction service in the sphere of grant of services is important and difficult through the inherent trade features of service. Monitoring of quality management of auction service in organizations and on the enterprises of the system of consumer co-operation will allow to obtain information, necessary for achievement of maximal socio-economic effect from the presence of the satisfied and loyal users. An author is consider basic approaches which the estimation of quality management of auction maintenance of users is based on, research results are presented in relation to measuring of quality of auction service on the enterprises of the system of consumer co-operation.якість торгівельного обслуговуваннямоніторинг рівня торгівельного обслуговуванняпідходи до вимірювання якості торгівельного обслуговуванняМоніторинг якості торгівельного обслуговування: теоретичні та практичні підходиThe monitoring quality of the trading serviceArticle