Гамалій, В. Ф.Жовновач, Р. І.Коваль, Л. А.Романчук, С. А.Gamaliy, V.Zhovnovach, R.Koval, L.Romanchuk, S.2022-10-032022-10-032019Маркетинг. Теорія і практика : навч. посіб. / В. Ф. Гамалій, Р. І. Жовновач, Л. А. Коваль, С. А. Романчук ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : Ексклюзив-Систем, 2019. – 234 с.978-966-019-8https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12211Навчальний посібник складено на основі діючої типової програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних і практичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання і тести для контролю засвоєння курсу. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра з спеціальності - 075 "Маркетинг". The study guide was compiled on the basis of the current standard program for this discipline. It examines the main range of theoretical and practical questions related to the substantive part of the course, offers the main types of problems, formulates questions and tests to monitor the mastery of the course. It is recommended for students of higher educational institutions who study under the educational and professional bachelor's program in the specialty - 075 "Marketing".uk-UAмаркетингпотребатоварпослугаприбутокринокспоживачмаркетингові дослідженнямаркетингова товарна політикамаркетингова цінова політикамаркетингова політика комунікаціймаркетингові комунікаціїмаркетингова політика розподілуmarketingneedproductserviceprofitmarketcunsumerМаркетинг. Теорія і практикаMarketing. Theory and practiceBook