Миценко, І. М.Решитько, Т. В.2018-11-232018-11-232018Маркетингові дослідження національного та світового ринків : метод. вказ. до вивч. дисц. для студ. спец. 292 “Міжнародні економічні відносини” / [уклад.: І. М. Миценко, Т. В. Решитько] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т, каф. міжнар. екон. відносин. — Кропивницький : ЦНТУ, 2017. — 66 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/8232Сучасний етап розвитку світового господарства характеризується формуванням міжнародних продуктивних сил, стрімкими інтеграційними процесами, глобалізацією світової економіки, якісними змінами в міжнародному поділі праці, зміною кількісних і якісних параметрів міжнародного конкурентного середовища, формуванням інституціональних та процедурних механізмів регулювання світових ринків товарів і послуг на засадах норм і принципів системи ГАТТ/СОТ, тобто посиленням економічної взаємодії і взаємозалежності між державами. В цих умовах міжнародна маркетингова діяльність набуває особливого значення для успішного розвитку сучасного міжнародного бізнесу, тому що управління міжнародним маркетингом складає основу міжнародної підприємницької діяльності, будучи одночасно і широко поширеною теорією управління, і цілісною системою заходів щодо вивчення ринку й активного впливу на споживчий попит.uk-UAмаркетингміжнародний маркетингсвітове господарствоінтернаціоналізаціяМаркетингові дослідження національного та світового ринківLearning Object