Волчкова, Г. К.Яковенко, Р. В.Volchkova, H.Yakovenko, R.2020-05-252020-05-252020Волчкова, Г. К. Використання психологічних законів придбання товарів у збутовій діяльності підприємства / Г. К. Волчкова, Р. В. Яковенко // Напрями економічного зростання та інноваційного розвитку підприємств : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. учених, 16 квіт. 2020 р., м. Кропивницький / Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2020. – С. 217–220.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9659У тезах наведено психологічні ефекти та правила, що обумовлюють поведінку споживача в різних ситуаціях. Theses present the psychological effects and rules that determine consumer behavior in different situations.uk-UAмаркетингова стратегіярезультатвраженнятоварвибірцінністьmarketing strategyresultimpressioncommoditychoicevalueВикористання психологічних законів придбання товарів у збутовій діяльності підприємстваThe use of psychological laws of acquisition of commodities in the sales activities of the enterpriseThesis