Трофіменко, Максим АндрійовичTrofimenko, Maksym2021-12-212021-12-212021-12-01Трофіменко, М. А. Розроблення багатокритеріальних моделей управління енерговикористанням навчальних закладів в умовах функціонування системи енергетичного моніторингу : кваліфікаційна магістерська робота : спец. 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» / наук. кер. К. Г. Петрова ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. - Кропивницький : ЦНТУ, 2021. - 97 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11489Метою роботи є підвищення рівня ефективності енерговикористання навчальних закладів за рахунок удосконалення багатокритеріальних моделей управління енерговикористанням в умовах функціонування системи енергетичного моніторингу.Проаналізовано проблеми підвищення рівня енергетичної ефективності бюджетних закладів освіти, розглянуто основні методи та моделі оцінювання рівня їх енергоефективності, перевірено достовірність інформації бази даних оцінювання рівня енергоефективності, виявлено анамальні дані та проаналізовано їх вплив на кінцевий результат. Розроблено багатокритеріальні моделі управління енерговикористанням начвальних закладів із застосуванням правил Борда, Кондорсе, Копеланда, виконано порівняльний аналіз їх результатів. Удосконалено методику оптимального управління розподілом енерго-економічних ресурсів під час вибору енергоощадних проєктів бюджетних закладів освіти. Результати досліджень можуть бути використані органами місцевої влади під час розподілу фінансових ресурсів та вибору енергоощадних проєктів для бюджетних закладів освіти. The purpose of the work is to increase the level of energy efficiency of educational institutions by improving multi-criteria models of energy management in the functioning of the energy monitoring system. The problems of increasing the level of energy efficiency of budgetary educational institutions are analyzed, the main methods and models of assessing the level of their energy efficiency are considered, the reliability of the energy efficiency assessment database is checked, anomalous data are revealed and their impact on the final result is analyzed. Multi-criteria models of energy management of primary institutions with the application of the rules of the Board, Condorcet, Copeland, a comparative analysis of their results. The method of optimal management of distribution of energy and economic resources during the selection of energy saving projects of budgetary educational institutions has been improved. The results of the research can be used by local authorities in the allocation of financial resources and the selection of energy-saving projects for budgetary educational institutions.uk-UAуправління енерговикористанняменергоощадні проєктибагатокритеріальна модельсистема енергетичного моніторингуenergy use managementenergy saving projectmulticriterial modelenergy monitoring systemРозроблення багатокритеріальних моделей управління енерговикористанням навчальних закладів в умовах функціонування системи енергетичного моніторингуDevelopment of multicriteria models of energy management of educational institutions in the conditions of functioning of energy monitoring systemOther