Железняк, Богдан ЮрійовичZhelezniak, Bogdan2022-02-012022-02-012021-12-22Железняк, Б. Ю. Дослідження та програмна реалізація системи візуалізації покрокової стратегічної гри : кваліфікаційна магістерська робота : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія» / наук. кер. О. М. Дрєєв ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. - Кропивницький : ЦНТУ, 2021. - 187 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11724У даній випускній кваліфікаційній роботі за другим (магістерським) рівнем вищої освіти ставиться завдання дослідити та розробити програмне забезпечення системи візуалізації покрокової стратегічної гри, що дозволяє брати участь у битві двом та більше гравцям та надає можливість отримувати задоволення від боїв із штучним інтелектом. В роботі був реалізований комплекс дій з процесу проектування та розробки програмного забезпечення. Розглянуто проблему підсилення об’єктивної складової в процесі обрання фреймворку, зокрема системи комп’ютерної візуалізації при створенні архітектури програмного забезпечення. Були розглянуті основні типи та характеристики існуючих покрокових стратегічних ігор та проаналізована гра, яка побудована на основі генератора випадкових чисел. В результаті запропоновано метод обрання системи візуалізації, який базується на аналізуванні задач до системи візуалізації з виведенням вимог до побудованого зображення. Показано застосовність багатокритеріальної оптимізації для відокремлення застосовних систем візуалізації та вибору найкращої з них. In this final qualifying work for the second (master's) level of higher education, the task is to research and develop software for a step-by-step strategy game visualization system that allows two or more players to participate in battle and gives the opportunity to enjoy fighting with artificial intelligence. A set of actions on the process of software design and development was implemented in the work. The problem of strengthening the objective component in the process of choosing a framework, in particular the computer visualization system when creating a software architecture, is considered. The main types and characteristics of existing turn-based strategy games were considered and the game, which is based on a random number generator, was analyzed. As a result, a method of choosing a visualization system is proposed, which is based on the analysis of tasks to the visualization system with the derivation of requirements for the constructed image. The applicability of multicriteria optimization for the separation of applicable visualization systems and the selection of the best of them is shown.uk-UAпроектуванняпрограмне забезпеченняприйняття рішеннякомп’ютерна система візуалізаціїпокрокова стратегіяsoftwaredecision makingcomputer visualization systemdesignstep-by-step strategyДослідження та програмна реалізація системи візуалізації покрокової стратегічної гриResearch and software implementation of step-by-step strategic game visualization systemOther