Царук, А. П.2016-09-192016-09-192010Царук, А. П. Психологічний аспект використання поетичного слова в процесі викладання української мови іноземним студентам / А. П. Царук // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 3. - С. 48–53.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/3582У статті розглядається питання доцільності використання віршованих рядків та поетичних творів для активізації мовленнєвої діяльності студентів-іноземців. Статья посвящена вопросу целесообразности использования стихотворных строк и поэтических произведений для активизации мыслительной деятельности студентов в процессе преподавания украинского языка как иностранного. Рассматривая основные направления развития индивидуально-психологического и коллективно-психологического факторов обучения, автор ведет поиск оптимальных вариантов использования поэзии как на занятиях по языку обучения, так и во внеаудиторной работе со студентами-иностранцами. The article points to the question of advisability of using poetical works and verse in general for activation of creative thought process in students. Looking into directions of psychological development of individuals and groups by educational methods, the author finds the optimal variants for using poetry in language classes as well as in extracurricular work with foreigner students.uk-UAпсихологічний зміст навчаннярепродукція мовленнєвих зразківімітаціявідстрочене відтворенняінтонаційні конструкціїтворча самореалізаціяПсихологічний аспект використання поетичного слова в процесі викладання української мови іноземним студентамПсихологический аспект использования поэтического слова в процессе преподавания украинского языка иностранным студентамArticle