Лисенко, А. М.2023-03-222023-03-222020Лисенко, А. М. Бізнес-аналіз в контексті управління сталим розвитком підприємства / А. М. Лисенко // Облік, аналіз, аудит та оподаткування: сучасна парадигма в умовах сталого розвитку : зб. матеріалів VI Міжнар. наук.-практ. конф., 10 груд. 2020 р. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 555–557.978-966-926-353-7https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12623Автор ставить акцент на важливості ролі бізнес-аналізу у формуванні багаторівневої системи управління та забезпеченні її раціонального функціонування. Використання інструментів бізнес-аналізу дозволяє розробляти прогнози щодо оцінки впливу на розвиток підприємства різноманітних внутрішніх та зовнішніх факторів. Систематизовано основні завдання, які вирішуються у процесі проведення бізнес-аналізу, виокремлено методичні складові, яких необхідно дотримуватися при вирішенні поставлених завдань. На думку автора, мірилом ефективності проведеного бізнес-аналізу є: оптимізація бізнес-процесів, удосконалення організаційної структури та системи управління підприємством; скорочення витрат на здійснення бізнес-операцій, забезпечення конкурентних переваг; підвищення ефективності використання ресурсів, нарощування прибутковості й покращення фінансової стійкості підприємства. Від якості проведення бізнес-аналізу залежить достовірність та економічна обґрунтованість прийнятих рішень, вибір стратегії розвитку підприємства та окремих напрямів його діяльності.uk-UAбізнес-аналізуправління сталим розвиткомпідприємствоефективні рішеннясистема економічних показниківдетерміновані факторні системистохастичні факторні системифакторні впливибізнес-процесиБізнес-аналіз в контексті управління сталим розвитком підприємстваThesis