Белінський, М. О.Кавун-Мошковська, О. О.2024-03-152024-03-152024Белінський, М. О. Омніканальне обслуговування споживачів як управлінська інновація підприємств торгівлі / М. О. Белінський, О. О. Кавун-Мошковська // Глобальна безпека та асиметричність світового господарства в умовах нестабільного розвитку економічних систем : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8 груд. 2023 р. – Кропивницький : Поліграф-Сервіс, 2024. – С. 46–49.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13813В сучасному бізнес-середовищі застосування омніканального обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі стає стратегічним імперативом, оскільки це не лише відповідає зростаючим очікуванням споживачів, але і є ключовим фактором конкурентоспроможності. Інтеграція різних каналів продажу, таких як фізичні магазини, онлайн-платформи та мобільні додатки, дозволяє підприємствам підвищувати клієнтську лояльність, а також ефективно адаптуватися до швидкозмінних тенденцій у споживчій поведінці споживачів. Забезпечуючи покупцям вибір та зручність у використанні різних каналів продажу, омніканальні стратегії стають важливим інструментом для високоефективного розвитку бізнесу в умовах сучасного цифрового ринку та створюють управлінську інновацію як основу розвитку підприємства в поствоєнний час.ukомніканальне обслуговуванняканали продажуінтернаціональний ринокОмніканальне обслуговування споживачів як управлінська інновація підприємств торгівліThesis