Смирнова, Є. Н.2016-10-312016-10-312004Смирнова, Є. Н. Класифікація та особливості некомерційного маркетингу / Є. Н. Смирнова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2004. - Вип. 6. - С. 331-337.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4193В статті розглядається некомерційний маркетинг, специфіка та особливості діяльності некомерційних суб'єктів, а також процеси некомерційного обміну. Запропонована класифікація некомерційних установ та видів некомерційного маркетингу. In clause noncommercial marketing, specificity and features of activity of noncommercial subjects, and also processes of a noncommercial exchange is considered. Classification of noncommercial establishments and kinds of noncommercial marketing is offered.uk-UAнекомерційний маркетингнекомерційний суб'єктнекомерційний обмінкласифікаціяКласифікація та особливості некомерційного маркетингуArticle