Яковенко, Р. В.Yakovenko, R.2020-03-312020-03-312020Яковенко, Р. В. Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу [Електронний ресурс] / Р. В. Яковенко // Тусовка : [сайт]. – Режим доступу : https://tusovka.kr.ua/news/2020/02/05/praktichne-zastosuvannja-teorii-tsinovoi-elastichnosti-v-marketingu. – Назва з екрана. – Дата публікації : 05.02.2020. – (дата звернення: 06.03.2020).https://tusovka.kr.ua/news/2020/02/05/praktichne-zastosuvannja-teorii-tsinovoi-elastichnosti-v-marketinguhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9495У статті наведено прикладні можливості застосування теорії цінової еластичності попиту для максимізації виторгу та прибутку підприємства. The article presents applied possibilities of applying the theory of price elasticity of demand to maximize the revenue and profit of the enterprise.uk-UAмаркетингцінова еластичністьчутливість покупцівцінаефект споживної унікальностіmarketingprice elasticitycustomer sensitivitypricethe effect of consumer uniquenessПрактичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингуPractical application of the theory of price elasticity in marketingArticle