Топольний, Ф. П.Гелевера, О. Ф.Topolniy, F.Helevera, O.2018-06-052018-06-052017Топольний, Ф. П. Екологічна антиреклама і її вплив на розвиток краю / Т. П. Топольний, О. Ф. Гелевера // Матеріали конференції VI Всеукраїнського з`їзду екологів, 21-22 вересня 2017 р. - Вінниця : ВНТУ, 2017. - С. 248.978-966-641-702-5https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/7810В останні роки набирають популярності різні екскурсії, туристичні подорожі. У нашій країні важливість такого напрямку бізнесу ще навіть не усвідомлена. Лише у західних областях, які географічно і ментально більш наближені до цивілізованого світу, туристичній галузі приділяють більше уваги. Приїжджій людині у тих краях, а особливо країнах, прямо на вокзалі або у готелі пропонують різну літературу на туристично-рекреаційну тематику, інколи навіть безкоштовно, або за символічну плату.uk-UAекологічна антирекламарекламна продукціявисококваліфіковані кадриЕкологічна антиреклама і її вплив на розвиток краюThesis