Мельничук, О. П.Стадник, В. В.Melnytsuk, О.Stadnyk, V.2016-03-232016-03-232012Мельничук, О. П. Використання матриці «ринок-продукт-підприємство» у формуванні портфеля інновацій машинобудівного підприємства / О. П. Мельничук, В. В. Стадник // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2012. - Вип. 22, ч. 2. - С. 29-36.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/929Охарактеризовано особливості розвитку ринку, продукту та ступеня зрілості підприємства при формуванні його портфеля інновацій. Аргументовано необхідність уведення до складу портфеля організаційно-економічних та інших управлінських інновацій для розширення прийнятних варіантів співвідношення ринок-продукт-підприємство і підвищення комерційного потенціалу базової інновації. Features of market and product development, level of enterprise maturity during the innovation portfolio forming are characterized. Necessity of including into the portfolio the organizational-economic and other managerial innovations for extension of available market-product-enterprise variants and improving commercial potential of basic innovation is proved.otherпортфель інноваційматриця «ринок-продукт-підприємство»комерційний потенціалВикористання матриці «ринок-продукт-підприємство» у формуванні портфеля інновацій машинобудівного підприємстваUsing the matrix "market-product-enterprise" in shaping the portfolio of innovation engineering companyArticle