Сисоліна, Н. П.Збаржевецька, Л. Д.2018-06-272018-06-272015Паблік рилейшнз : метод. вказ. до вивч. курсу для студ. напр. підгот. 6.030504 «Економіка підприємства» / [уклад.: Н. П. Сисоліна, Л. Д. Збаржевецька] ; М-во освіти і науки України, Кіровоград. нац. техн. ун-т. – Кіровоград : КНТУ, 2015. – 18 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/7883Паблік рилейшнз – наука і мистецтво досягнення порозуміння та злагоди між різноманітними суб’єктами громадянського суспільства, складова державно-управлінської діяльності. Оволодіння технологіями зв’язків з громадськістю в умовах громадянського суспільства, до якого прагне суверена і демократична Україна, набувають для нас особливого значення і актуальності. В сучасних ринкових умовах від спеціалістів вимагають вміння приймати й обґрунтовувати ефективні рішення в галузі паблик рилейшнз. Ці методичні вказівки мають за мету допомогти спеціалістам у закріпленні теоретичних засад та практичного застосування теорії паблик рилейшнз, специфікою діяльності служби зв`язків з громадськістю організації і PR-консалтингової структури, професійною культурою PR-фахівця, структурою комунікацій в паблік рилейшнз, комунікативним циклом в паблік рилейшнз.uk-UAсемінарське заняттясамостійна роботаПаблік рилейшнзLearning Object