Смірнова, Н. В.2016-05-202016-05-202005Смірнова, Н. В. Франчайзінг в сфері ресторанного бізнесу: економічна суть та відображення в обліку / Н. В. Смірнова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2005. - Вип. 8. - С. 389-394.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2614У статті розглянуто економічні проблеми, пов’язані з організацією та відображенням в обліку відносин франчайзінгу підприємств у сфері ресторанного бізнесу. На основі дослідження наукових джерел, нормативно-законодавчої бази, практичного досвіду уточнено поняття франчайзінг, франчайзі, франшиза, концесія. Запропоновано методику обліку для підприємств у сфері громадського харчування на умовах франчайзінгу. In the article the economic problems related to organization and reflection in consideration of relations of franchising enterprises in the field of restaurant business are considered. On the basis of research of scientific sources, normative-legislative base, practical experience the notion of franchising is specified, franchiser, franchise, concession. The method of consideration is offered for enterprises in the field of public food consumption subject to the conditions franchising.uk-UAфранчайзінгфраншизафранчайзерфранчайзіторгова марканематеріальні активикомерційна концесіяоблікФранчайзінг в сфері ресторанного бізнесу: економічна суть та відображення в облікуArticle