Яковенко, Р. В.Yakovenko, R.2020-03-312020-03-312020Яковенко, Р. В. Загальні прийоми продажів (частина 2) [Електронний ресурс] / Р. В. Яковенко // Сурма : [сайт]. – Режим доступу : https://www.surma-ua.info/?p=26689. – Назва з екрана. – Дата публікації : 02.02.2020. – (дата звернення: 06.03.2020).https://www.surma-ua.info/?p=26689https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9488У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesuk-UAмаркетингтоварпродажцінамотиваціякорисністьдефіцитсервісmarketingcommoditysalepricemotivationutilitydeficiencyserviceЗагальні прийоми продажів (частина 2)General Sales Techniques (Part 2)Article