Застосування інноваційних технологій навчання у процесі викладання економічного аналізу
Loading...
Date
Authors
Лисенко, А. М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ВАДНД
Abstract
Автор акцентує увагу на застосуванні таких видів інноваційних технологій навчання у процесі викладання економічного аналізу: особистісно-орієнтоване навчання, диференційований підхід, інформаційно-комп’ютерні технології, метод залучення до проектів, метод вирішення проблем, нетрадиційні форми та методи навчання. У порівнянні з класичними підходами, інноваційні технології сприяють кращому засвоєнню здобувачами вищої освіти програмного матеріалу, розвитку у них творчого мислення, аналітичних здібностей та комунікабельності, вміння систематизувати інформацію та робити висновки, орієнтуватися на постійне самовдосконалення із застосуванням сучасних технологій навчання. При цьому застосовуються колективні, групові та індивідуальні форми організації процесу навчання, формується демократичний стиль взаємодії між викладачем та здобувачами освіти. В контексті таких відносин активується особистісна позиція здобувача та його інтерес до навчання.
Description
Keywords
економічна освіта, економічний аналіз, інноваційні технології навчання, форми організації процесу навчання, особистісно-орієнтоване навчання, диференційований підхід, інформаційно-комп’ютерні технології, метод залучення до проектів, методи вирішення проблем, нетрадиційні форми та методи навчання
Citation
Лисенко, А. М. Застосування інноваційних технологій навчання у процесі викладання економічного аналізу / А. М. Лисенко // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XVIII Міжнар. наук.-практ. конф., 7 лют. 2022 р., м. Тарту. – Київ; Тарту : ВАДНД, 2022. – С. 90-94.