Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства
Loading...
Files
Date
2011
Authors
Кармазін, В. А.
Пермінова, О. О.
Karmazin, V.
Perminova, E.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
Стаття висвітлює сучасні тенденції використання підприємствами в якості виду управлінської
діяльності маркетингу персоналу, спрямованого на задоволення якісних і кількісних потреб у людських ресурсах. Проаналізовано концепції маркетингу робочої сили, що обумовлено специфікою товару та інтересами суб'єктів ринку праці. Окреслено базові принципи маркетингу персоналу, врахування яких допомагає суб’єктам господарювання в реалізації кадрової стратегії. Articles lighted up trend of contemporary uses of enterprise as gross value manager activities of
marketing personnel, referral to the qualitative and quantitative satisfaction of the needs human resources. Concept of working forces of marketing are analized , that is due specific goods and ynteresamy interests subject market labor. The basic principles is learnt of the marketing staff, Accounting which help subject of economy in the realization of staffing strategy.
Description
Keywords
кадрове забезпечення, управлінські підходи, маркетинговий інструментарій, управління людськими ресурсами
Citation
Кармазін, В. А. Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства / В. А. Кармазін, О. О. Пермінова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2011. - Вип. 20, ч. 1. - С. 168-175.