Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2011

Authors

Кармазін, В. А.
Пермінова, О. О.
Karmazin, V.
Perminova, E.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

Стаття висвітлює сучасні тенденції використання підприємствами в якості виду управлінської діяльності маркетингу персоналу, спрямованого на задоволення якісних і кількісних потреб у людських ресурсах. Проаналізовано концепції маркетингу робочої сили, що обумовлено специфікою товару та інтересами суб'єктів ринку праці. Окреслено базові принципи маркетингу персоналу, врахування яких допомагає суб’єктам господарювання в реалізації кадрової стратегії. Articles lighted up trend of contemporary uses of enterprise as gross value manager activities of marketing personnel, referral to the qualitative and quantitative satisfaction of the needs human resources. Concept of working forces of marketing are analized , that is due specific goods and ynteresamy interests subject market labor. The basic principles is learnt of the marketing staff, Accounting which help subject of economy in the realization of staffing strategy.

Description

Keywords

кадрове забезпечення, управлінські підходи, маркетинговий інструментарій, управління людськими ресурсами

Citation

Кармазін, В. А. Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства / В. А. Кармазін, О. О. Пермінова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2011. - Вип. 20, ч. 1. - С. 168-175.