Маркетинг як концепція управління сучасним підприємством

Loading...
Thumbnail Image

Date

2016

Authors

Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.
Позняк, В. Л.
Poznyak, V.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

УДФСУ

Abstract

Тези визначають сутність сучасної ринкової економіки та роль маркетингу в ній, а також роль маркетингової служби на підприємстві. The thesis defines the essence of the modern market economy and the role of marketing in it, as well as the role of marketing service at the enterprise.

Description

Keywords

ринкова економіка, маркетингова діяльність, дослідження ринку, служба маркетингу, market economy, marketing activity, market research, marketing service

Citation

Яковенко, Р. В. Маркетинг як концепція управління сучасним підприємством / Р. В. Яковенко, В. Л. Позняк // Економічні перспективи підприємництва в Україні : збірник матеріалів всеукр. інтернет-конф., м. Ірпінь, 27-28 жов. 2016 р. – Ірпінь : УДФСУ, 2016. – Т. 1. – С. 500–503.