Маркетинг як концепція управління сучасним підприємством
Loading...
Date
2016
Authors
Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.
Позняк, В. Л.
Poznyak, V.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
УДФСУ
Abstract
Тези визначають сутність сучасної ринкової економіки та роль маркетингу в ній, а також роль маркетингової служби на підприємстві.
The thesis defines the essence of the modern market economy and the role of marketing in it, as well as the role of marketing service at the enterprise.
Description
Keywords
ринкова економіка, маркетингова діяльність, дослідження ринку, служба маркетингу, market economy, marketing activity, market research, marketing service
Citation
Яковенко, Р. В. Маркетинг як концепція управління сучасним підприємством / Р. В. Яковенко, В. Л. Позняк // Економічні перспективи підприємництва в Україні : збірник матеріалів всеукр. інтернет-конф., м. Ірпінь, 27-28 жов. 2016 р. – Ірпінь : УДФСУ, 2016. – Т. 1. – С. 500–503.