Маркетинг як концепція управління сучасним підприємством

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.
Позняк, В. Л.
Poznyak, V.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

УДФСУ

Анотація

Тези визначають сутність сучасної ринкової економіки та роль маркетингу в ній, а також роль маркетингової служби на підприємстві. The thesis defines the essence of the modern market economy and the role of marketing in it, as well as the role of marketing service at the enterprise.

Опис

Ключові слова

ринкова економіка, маркетингова діяльність, дослідження ринку, служба маркетингу, market economy, marketing activity, market research, marketing service

Бібліографічний опис

Яковенко, Р. В. Маркетинг як концепція управління сучасним підприємством / Р. В. Яковенко, В. Л. Позняк // Економічні перспективи підприємництва в Україні : збірник матеріалів всеукр. інтернет-конф., м. Ірпінь, 27-28 жов. 2016 р. – Ірпінь : УДФСУ, 2016. – Т. 1. – С. 500–503.

Схвалення

Оглянути

Доповнений

Посилається на