Наукові публікації кафедри ЕРМ
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1359
Browse
5 results
Search Results
Item type:Item, Связь информационой энтропии с показателями надежности агрегатов и транспортных средств(ПГУАС, 2015-05-15) Аулин, В. В.; Гринькив, А. В.; Лысенко, С. В.; Aulin, V.; Hrynkiv, A.; Lysenko, S.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Лисенко, С. В.Приведен метод объективной оценки показателей надежности, который дает возможность определять и рассматривать варианты структурного взаимодействия и изменения технического состояния транспортных средств. В качестве основы объективной оценки взята информационная энтропия Шенона, приведены такие показатели надежности как коэффициент готовности и неготовности и возможный и формулы их расчета.The method of an objective assessment of reliability indicators is given, which makes it possible to determine and consider options for structural interaction and changes in the technical condition of vehicles. The informational entropy of Shannon was taken as the basis for an objective assessment, reliability indicators such as the coefficient of readiness and unavailability and the possible and formulas for their calculation are given. Наведено метод об'єктивної оцінки показників надійності, який дає можливість визначати і розглядати варіанти структурної взаємодії і зміни технічного стану транспортних засобів. В якості основи об'єктивної оцінки взята інформаційна ентропія Шенона, наведені такі показники надійності як коефіцієнт готовності, неготовності і можливий, і формули їх розрахунку.Item type:Item, Прогнозування діагностичних параметрів технічного стану систем і агрегатів транспортних засобів(НАУ, 2016) Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Бруцький, О. П.; Aulin, V.; Hrynkiv, A.; Brutskyi, O.Представлено аналіз можливості підвищення ефективності експлуатації транспортних засобів за допомогою прогнозування діагностичних параметрів, сформульовано передумови формування процесу прогнозування для різних рівнів інформаційного забезпечення. Запропоновано методику прогнозування діагностичних параметрів у вигляді часового ряду, виявлені її можливості. З'ясовано процедуру формування контрольної вибірки для оцінки якості прогнозу діагностичних параметрів технічного стану систем і агрегатів транспортних засобів та умови використання контрольної вибірки, наведена оцінка якості різних видів прогнозу. The analysis of the possibility of increasing the efficiency of vehicle operation with the help of forecasting of diagnostic parameters is presented, the prerequisites of forming the forecasting process for different levels of information support are formulated. The technique of forecasting of diagnostic parameters in the form of time series is offered, its possibilities are revealed. The procedure of forming a control sample for estimation of the quality of prognosis of the diagnostic parameters of the technical condition of the systems and units of vehicles and the conditions of use of the control sampling have been clarified.Item type:Item, Забезпечення та підвищення експлуатаційної надійності транспортних засобів на основі використання методів теорії чутливості(НАУ, 2015) Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Замота, Т. М.На основі методів теорії чутливості розглянуто адаптивну стратегію технічної експлуатації. Наведено сутність методу теорії сенситивів для функції стану транспортних засобів. Показано можливість оцінки інформації про технічний стан систем та отримання регресійних рівнянь відмов агрегатів транспортних засобів в залежності від їх пробігу, а також відповідних рівнянь сенситивів. Розроблено рекомендації по пі-дтриманню експлуатаційної надійності транспортних засобів адаптивними технічними діями. Based on the methods of sensitivity theory, an adaptive strategy of technical operation is considered. The essence of the method of the theory of sensitivities for the function of the state of vehicles is given. The possibility of estimating information on the technical state of the systems and obtaining regression equations of failures of vehicle units depending on their mileage, as well as the corresponding equations of sensitivities is shown. Recommendations for maintaining the operational reliability of vehicles with adaptive technical actions have been developed.Item type:Item, Можливості технологій триботехнічного відновлення для підвищення зносостійкості і довговічності спряжень деталей транспортних засобів(Луцький НТУ, 2018) Аулін, В. В.; Лисенко, С. В.; Гриньків, А. В.; Чернай, А. Є.; Лукашук, А. П.; Аулин, В. В.; Лысенко, С. В.; Гринькив, А. В.; Чернай, А. Е.; Лукашук, А. П.; Aulin, V.; Lysenko, S.; Hrinkiv, A.; Chernai, A.; Lukashuk, A.Встановлено, що при реалізації триботехнологій відновлення спряжень зразків і деталей різних типів ефективним є застосування відновлювальної суміші КГМТ-1. При використанні цієї суміші на конструкціях трибоспряжень зразків і деталей І і ІІІ типу відбувається швидке та ефективне формування зносостійких шарів на поверхнях тертя. Показано зміну моменту тертя, а також зменшення інтенсивності зношування в 3...6 разів за рахунок використання відновлювальної суміші КГМТ-1. Установлено, что при реализации триботехнологий восстановления сопряжений образцов и деталей различных типов эффективно применение восстановительной смеси КГМТ-1. При использовании этой смеси на конструкциях трибоспряжений образцов и деталей I и III типа происходит быстрое и эффективное формирование износостойких слоев на поверхностях трения. Показано изменение момента трения, а также уменьшение интенсивности износа в 3...6 раз за счет использования восстанавливающей смеси КГМТ-1. It is established that when implementing tribotechnology for restoring conjugations of samples and parts of various types, it is effective to use the KGMT-1 restorative composition. When this mixture is used on the constructions of triboconjugations of samples and parts of type I and III, wear-resistant layers on the friction surfaces are rapidly and efficiently formed. Shown the change in the friction moment, as well as the decrease in the intensity of wear in 3...6 times due to the use of the repair composition KGMT-1.Item type:Item, Substantiation of diagnostic parameters for determining the technical condition of transmission assemblies in trucks(PC Technology Center, 2018) Aulin, V.; Hrynkiv, A.; Dykha, A.; Chernovol, M.; Lyashuk, O.; Lysenko, S.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Диха, О. В.; Черновол, М. І.; Ляшук, О. Л.; Лисенко, С. В.; Аулин, В. В.; Гринькив, А. В.; Дыха, А. В.; Черновол, М. И.; Ляшук, О. Л.; Лысенко, С. В.Conducted theoretical and experimental control study parameters of the transmission unit of the means of transport. It is revealed that to adapt their technical operation is necessary form diagnostic base aggregate data for further analysis and management. Defined, what is the relative sensitivity criterion give a chance form diagnostic base followed by control and management technical condition of the box gear shift. Проведено теоретичне та експериментальне дослідження контрольних параметрів агрегату трансмісії засобів транспорту. Виявлено, що для адаптації їх технічної експлуатації необхідно формувати діагностичну базу даних агрегату для подальшого аналізу і управління. Визначено, що критерій відносної чутливості дозволяє формувати діагностичну базу з подальшим контролем та управлінням технічним станом коробки переключення передач. Проведено теоретическое и экспериментальное исследование контрольных параметров агрегата трансмиссии средств транспорта. Выявлено, что для адаптации их технической эксплуатации необходимо формировать диагностическую базу данных агрегата для дальнейшего анализа и управления. Определено, что критерий относительной чувствительности дает возможность формировать диагностическую базу с последующим контролем и управлением техническим состоянием коробки переключения передач.