Наукові публікації кафедри ЕРМ
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1359
Browse
3 results
Search Results
Item Оцінювання трибологічної ефективності зміцнення конструкційних матеріалів лазерною термодеформаційною обробкою(НАУ, 2009) Мажейка, О. Й.; Маркович, С. І.; Mazheyka, А.; Markovich, S.Визначено область оптимальних параметрів лазерної термодеформаційної обробки легованих сталей перлітового класу, за яких досягаються максимальна мікротвердість і зносостійкість матеріалу. Досліджено триботехнічні характеристики зміцнених сталей залежно від співвідношень параметрів обробки і поєднання пар тертя. In the article certainly area of optimum parameters of laser thermo deformation treatment of alloyed steel of pearlitic class which a maximal microhardness and wearproofness of material is arrived at at. Researches of tribotechnic descrip- tions of fixed steel are conducted depending on correlations of parameters of treatment and combination of pair of friction.Item Распределение температуры в воздушной струе и напыляемой основе при электродуговой металлизации(Международная ассоциация «Сварка», 2004) Воропай, Н. М.; Мажейка, А. И.; Маркович, С. И.; Мажейка, О. Й.; Маркович, С. І.Рассмотрено влияние технологических режимов электродуговой металлизации на распределение температуры в воздушной струе и напыляемой основе. Использован метод зондирования температуры отдельных участков струи и подложки при изменении тока дуги, давления воздуха и дистанции напыления. Показано, что температура струи и подложки растет с увеличением тока дуги и давления воздуха.Item Дослідження мікроструктури і трибологічних характеристик електродугових покриттів, придатних до обробки лезовим інструментом(НАУ, 2009) Мажейка, О. Й.; Маркович, С. І.; Рябоволик, Ю. В.; Студент, М. М.Досліджено структуру і трибологічні характеристики електродугових покриттів, придатних до обробки лезовим інструментом. Визначено ступінь вигорання легувальних елементів у покриттях при розпиленні дротів, проведено спектральний аналіз складових покриття та досліджено характер зміни коефіцієнта тертя у разі зміни навантаження.