Навчально-методичні матеріали кафедри маркетингу та економічної теорії
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11035
Browse
Item Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2017) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Вишневська, В. А.; Жовновач, Р. І.; Загреба, М. М.; Gamaliy, V.; Sotnikov, V.; Vyshnevska, V.; Zhovnovach, R.; Zahreba, M.Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання. The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study.