Навчально-методичні матеріали кафедри маркетингу та економічної теорії
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11035
Browse
2 results
Search Results
Item type:Item, Маркетинг. Теорія і практика(Ексклюзив-Систем, 2019) Гамалій, В. Ф.; Жовновач, Р. І.; Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Gamaliy, V.; Zhovnovach, R.; Koval, L.; Romanchuk, S.Навчальний посібник складено на основі діючої типової програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних і практичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання і тести для контролю засвоєння курсу. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра з спеціальності - 075 "Маркетинг". The study guide was compiled on the basis of the current standard program for this discipline. It examines the main range of theoretical and practical questions related to the substantive part of the course, offers the main types of problems, formulates questions and tests to monitor the mastery of the course. It is recommended for students of higher educational institutions who study under the educational and professional bachelor's program in the specialty - 075 "Marketing".Item type:Item, Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2017) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Вишневська, В. А.; Жовновач, Р. І.; Загреба, М. М.; Gamaliy, V.; Sotnikov, V.; Vyshnevska, V.; Zhovnovach, R.; Zahreba, M.Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання. The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study.