Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/8806
Ідентифікатор медіа R30-03349 (Рішення Нацради України від 25.04.2024 р. № 1418). ISSN 2663-1636 (p), 2663-1644 (е)
DOI: 10.32515/2663-1636
Browse
Search Results
Item Формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи(ЦНТУ, 2023) Кравченко, М. С.; Романчук, Р. С.; Баш, С. О.; Kravchenko, М.; Romanchuk, R.; Bash, S.Стаття присвячена проблемі формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи. Кризові явища в маркетинговому середовищі, що оточує промислові підприємства відбуваються регулярно, тому до них потрібно ставитись не як до катастрофи, а як до звичайних проблем, які необхідно вирішувати в робочому порядку. В статті систематизовано основні класифікаційні ознаки при розробці антикризових стратегій, досліджено види маркетингових стратегій підприємства в умовах кризи, класифіковано стратегії маркетингу на різних стадіях антикризового управління з прогнозованими результатами, рекомендовано маркетингові алгоритми для вибору антикризових дій, які допоможуть мінімізувати кризовий вплив на діяльність промислового підприємства при виборі стратегій. The article is devoted to the problem of forming a marketing strategy for an industrial enterprise in a crisis. Crisis phenomena in the marketing environment surrounding industrial enterprises occur regularly, so they should be treated not as a catastrophe, but as ordinary problems that need to be solved in a working order. The article systematizes the main classification features in the development of anti-crisis strategies, studies the types of marketing strategies of an enterprise in a crisis, classifies marketing strategies at different stages of anti-crisis management with predictable results, recommends marketing algorithms for selecting anti-crisis actions that will help minimize the crisis impact on the activities of an industrial enterprise when choosing strategies.Item Оцінка інноваційного потенціалу підприємства(ЦНТУ, 2023) Романчук, Р. С.; Человань, С. В.; Романчук, Т. С.; Romanchuk, R.; Chelovan, S.; Romanchuk, T.Стаття присвячена проблемі оцінки інноваційного потенціалу підприємства. Підприємство, яке працює на конкурентному ринку, повинно займатися розвитком свого інноваційного потенціалу. Інноваційний потенціал підприємства є складною категорією, яка включає велику кількість параметрів. Невизначеність багатьох з них, відсутність чітких формулювань, зрозумілих алгоритмів розрахунків приводить до того, що оцінка інноваційного потенціалу викликає проблеми і не завжди викликає довіру. Досліджено основні показники, за якими традиційно оцінюється інноваційний потенціал підприємства. The article is devoted to the problem of assessing the innovative potential of the enterprise. An enterprise that operates in a competitive market should develop its innovative potential. The innovative potential of the enterprise is a complex category that includes a large number of parameters. The uncertainty of many of them, the lack of clear formulations, clear calculation algorithms leads to the fact that the assessment of innovation potential causes problems and does not always inspire confidence. The main indicators by which the innovation potential of the enterprise is traditionally evaluated have been studied.