Кафедра історії, археології, інформаційної та архівної справи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/780
Browse
16 results
Search Results
Item type:Item, Філософія в короткому викладі(Імекс ЛТД, 2020) Кирильчук, В. Е.; Решетов, О. О.; Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.Пропонований навчальний посібник створено на основі нових стандартів програм з філософії для економічних, технічних та гуманітарних спеціальностей. У ньому в стислій формі викладено найбільш важливі та складні питання історії філософії, онтології, гносеології, соціальної філософії.Item type:Item, Громадянське виховання: проблеми та можливості(Книга - ХХІ, 2009) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.Item type:Item, Філософський зміст пріоритетів суспільного розвитку(Вишемирський В. С., 2014) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.Item type:Item, Громадянське суспільство: ретроспекція уявлень(ДонНУЕТ: РВВ НІІІТ, 2012) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.Здійснюється ретроспекція взаємозумовленості держави та суспільства в поглядах видатних мислителів, уявлень про громадянське суспільство.Item type:Item, Концепти постмодернізму в контексті філософської парадигми(Рута, 2005) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.Предметом розвідки є філософський аналіз наративів постмодерну, здійснюється з позицій сучасної наукової та соціальної перспективи. The philosophical analysis of postmodern narratives from the point of view of modem scholarly and social perspectives is accomplished in this paper.Item type:Item, Соціокультурна обумовленість сучасних освітніх трансформацій(НАУ-друк, 2008) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.Проводиться теоретичний аналіз ролі філософської просвіти в формуванні рефлексивного мислення. толерантності особистості, визначаються методи та психолого-педагогічні умови навчально-виховного процесу освіти епохи постмодерну. Nowadays a theoretical analysis of philosophical education role is holding info reflexive thinking creation tolerance of the personality, methods and psychologicaily-pedagogical circumstances of educational-takecaring process of school education of postmodern age.Item type:Item, Філософсько-методологічний аналіз змісту оптимізаційної діяльності суб'єкта менеджменту(ДонНУЕТ, 2009) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.Здійснено аналіз ефективності застосування математичних методів оптимізацї менеджменту за умов багатокритеріальності та інформаційної невизначеності.Item type:Item, Державницькі апології Ф. Ніцше(Редакційно-видавничий центр Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка, 2005) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.Проведений короткий екскурс в творчий доробок Ф. Ніцше: держава - це центр "волі до влади"; її мета - формування "надлюдини", яка поведе державу (націю) до панування на всій землі. Проте для цього потрібно знищити християнство та демократію, які руйнують "волюдо влади".Item type:Item, Філософія про світоглядні перспективи ХХІ століття(Запорізька державна інженерна академія, 2002) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.В сучасну епоху ми переживаємо демонізм раціоцентризму. Проте сучасне філософське світорозуміння справедливо припускає, що істини науки чи релігії не варті того, щоб в ім'я їхнього торжества особистість жертвувала своєю свободою, гідністю, життям. А тому раціоцентризм повинен поступитися місцем антропоцентризму.Item type:Item, Феномен свободи в контексті сучасних цінностей(Інновація, 2013) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.Лібералізація усіх сфер буття людини не обумовлює абсолютної свободи, вона лише генерує нові її форми та пригнічує старі, невідповідні викликам демократії. І такі трансформації відбуваються щоразу зі зміною политики.