Кафедра історії, археології, інформаційної та архівної справи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/780
Browse
Search Results
Item Інтерактивні методи на початковому етапі навчання української мови як іноземної(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Ліпатова, М. В.; Бабич, Т. В.; Щербина, С. В.; Lipatova, M.; Babich, T.; Shcherbyna, S.; Липатова, М. В.У статті розглядаються питання застосування інтерактивних методів навчання на заняттях з української мови як іноземної для підвищення ефективності та якості навчання студентів-іноземців. Автори зазначають, що використання інтерактивних технологій на заняттях із мови навчання сприяє активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів, розвиває у них комунікативні навички та вміння міжособистісного, навчально-професійного та міжнаціонального спілкування, підвищує загальний рівень володіння українською мовою. The article is devoted to the use of interactive forms of work in teaching Ukrainian as a foreign language to students of various training profiles at the pre-University stage. The authors give an overview of the types of interactive activities and the examples of various similar occupations, based on the experience of working with foreign students of the preparatory Department.The actuality of theme is due to current trends in education – to the use of interactive forms of work in teaching Ukrainian as a foreign language. Systematic use of interactive teaching methods in the educational process is aimed at intensifying educational, cognitive, independent, communicative activities of foreign students in the process of learning the Ukrainian language. The results of interactive studies are outlined and a few examples of its methods and forms are offered. В статье рассматриваются вопросы применения интерактивных методов обучения на занятиях по украинскому языку как иностранному для повышения эффективности и качества обучения студентов-иностранцев. Авторы отмечают, что использование интерактивных технологий на занятиях способствует активизации познавательной деятельности иностранных студентов, развивает у них коммуникативные навыки и умения межличностного, учебно-профессионального и межнационального общения, повышает общий уровень владения украинским языком.