Кафедра історії, археології, інформаційної та архівної справи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/780

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Концепти постмодернізму в контексті філософської парадигми
    (Рута, 2005) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.
    Предметом розвідки є філософський аналіз наративів постмодерну, здійснюється з позицій сучасної наукової та соціальної перспективи. The philosophical analysis of postmodern narratives from the point of view of modem scholarly and social perspectives is accomplished in this paper.
  • Item
    Соціокультурна обумовленість сучасних освітніх трансформацій
    (НАУ-друк, 2008) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.
    Проводиться теоретичний аналіз ролі філософської просвіти в формуванні рефлексивного мислення. толерантності особистості, визначаються методи та психолого-педагогічні умови навчально-виховного процесу освіти епохи постмодерну. Nowadays a theoretical analysis of philosophical education role is holding info reflexive thinking creation tolerance of the personality, methods and psychologicaily-pedagogical circumstances of educational-takecaring process of school education of postmodern age.
  • Item
    Роль філософії в становленні постмодерністського світогляду
    (Редакційно-видавничий відділ Київського національного університету будівництва і архітектури, 2002) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.
    В розділі обгрунтовується необхідність формування нового гранднаративу епохи постмодерну - антропоцентризму, позаяк грандіозні успіхи науки, які привели до раціоцентризму, спричинили небувалу духовну кризу.
  • Item
    Філософія про майбутнє раціональності
    (УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2004) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.
    В статті обгрунтовується закономірність змін гранднаративів в руслі закону заперечення заперечення.
  • Item
    Імперативність введення освіти в культурний контекст ситуації епохальних змін
    (ДонНУЕТ, 2008) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.
    Висвітлено аксіологічність ірраціональних форм пізнання в сучасних освітніх тенхнологіях та історичну перспективність постмодернізму у філософському дискурсі.
  • Item
    Філософське осмислення наративу постмодерністської доби
    (Рута, 2007) Стежко, З. В.; Стежко, Г. П.; Stezhko, Z.; Stezhko, H.
    В статті стверджується, що, позаяк філософське осмислення доби постмодерну становить відрефлексований досвід минулих поколінь, саме вона дає підгрунтя для розв'язання суперечностей між модерном та постмодерном на шляху пошуку консенсусу в усіх сферах суспільного буття.