Факультет будівництва, транспорту та енергетики

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/764

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 117
  • Item
    Вдосконалення організації ТО механізму керування автомобілів
    (ЦНТУ, 2019) Лисенко, С. В.; Огієвич, М. В.; Лысенко, С. В.; Огиевич, М. В.; Lysenko, S.; Ohiievych, М.
  • Item
    Вдосконалення технологічного процесу відновлення первинного валу розподільної коробки вантажних автомобілів електрохімічним методом
    (ЦНТУ, 2019-11-14) Лисенко, С. В.; Невчак, А.; Лимарчук, М. В.; Лысенко, С. В.; Лымарчук, М. В.; Lysenko, S.; Nevchak, A.; Lymarchuk, M.
  • Item
    Вдосконалення керованості автомобілів під час експлуатації
    (ЦНТУ, 2019-11-14) Лисенко, С. В.; Івашко, В. С.; Капустенко, Р. В.; Лысенко, С. В.; Ивашко, В. С.; Lysenko, S.; Ivashko, V.; Kapustenko, R.
  • Item
    Система змащення турбокомпресора двигуна внутрішнього згоряння
    (2019-11-25) Аулін, В. В.; Ізюмський, О. В.; Гриньків, А. В.; Ізюмський, В. А.; Брюховецький, О. М.; Лисенко, С. В.; Кузик, О. В.; Лукашук, А. П.; Aulin, V.; Iziumskyi, O.; Hrynkiv, A.; Iziumskyi, V.; Briukhovetskyi, O.; Lysenko, S.; Kuzyk, O.; Lukashuk, A.
    Система змащування турбокомпресора двигуна внутрішнього згоряння містить картер двигуна, оливний насос, оливопровід, зворотний клапан, магістраль високого тиску, напірний патрубок турбокомпресора. Паралельно через оливний трійник під'єднано додаткову оливну магістраль з додатковим зворотним клапаном, оливним насосом з електродвигуном, що живиться через силові електричні дроти з силового реле, яке підключене електричним проводом від замка запалювання та електричного дроту від реле стартера, а силове реле з'єднане з датчиком тиску, вмонтованим в герметичний оливний резервуар, вхід якого з'єднано з магістраллю високого тиску, а вихід через оливний фільтр, що розташований всередині герметичного оливного резервуара, з напірним патрубком турбокомпресора.
  • Item
    Спосіб діагностування трансмісій автомобілів
    (2019-11-25) Аулін, В. В.; Замота, Т. М.; Гриньків, А. В.; Караічев, О. О.; Панков, А. О.; Лисенко, С. В.; Великодний, Д. О.; Чернай, А. Є.; Aulin, V.; Zamota, T.; Hrynkiv, A.; Karaichev, O.; Pankov, A.; Lysenko, S.; Velykodnyi, D.; Chernai, A.
    Спосіб діагностування трансмісій автомобіля полягає в безперервному визначенні сумарного кутового зазору під час експлуатації. На вихідних елементах рухомих ланок механічної трансмісії автомобіля послідовно наносять магнітні мітки в контрольних точках, а саме на вихідному валу коробки перемикання передач, ведучому валу головної передачі, півосі, над якими нерухомо кріпляться датчики Холла, за допомогою аналізу сигналу з яких визначається зазор зчленованих ланок трансмісії автомобіля підчас експлуатації.
  • Item
    Методологічні і теоретичні основи забезпечення та підвищення надійності функціонування автомобільних транспортних систем
    (ТОВ "КОД", 2017) Аулін, В. В.; Голуб, Д. В.; Гриньків, А. В.; Лисенко, С. В.; Aulin, V.; Holub, D.; Hrynkiv, A.; Lysenko, S.
    В монографії визначено стан проблеми забезпечення та підвищення надійності функціонування автомобільних транспортних систем перевезень вантажів і пасажирів. На основі системно-спрямованого і фізико-інформаційного підходів розроблені методологічні основи дослідження і розв’язання визначеної проблеми. Використовуючи сукупність аналогій і відмінностей з технічними системами, їх підсистемами і елементами, дано визначення основних понять надійності транспортних систем. Наведено класифікацію відмов транспортних систем, запропоновано критерії їх надійності, методичний апарат визначення та алгоритми оцінки. Дослідження ефективності та надійності транспортних систем розглянуто на основі результатів аналізу різних методологічних рівнів узагальненої системи та реалізації їх цільових процесів. З’ясовано, що для оцінки показників надійності транспортних систем доцільним є використання понять і поєднання методів алгебри логіки і теорії ймовірностей з побудовою логічних структурно-функціональних схем надійності транспортних систем у вигляді з’єднання ланцюгів і елементів. Показано, що механізмом вирішення проблеми є створення інформаційних систем, а ефективним інструментарієм - побудова дерева відмов, які враховують специфіку роботи автомобільного транспорту і виконання ним ряду функцій. Видання призначене науковим та інженерно-технічним співробітникам, які здійснюють дослідження питань надійності проектування, експлуатації та управління транспортними системами і процесами перевезень, буде корисною викладачам, аспірантам, магістрам і студентам транспортних, агротехнічних та машинобудівельних ВНЗ. The monograph defines the state of the problem of ensuring and improving the reliability of road transport systems for transporting goods and passengers. On the basis of system-oriented and physical-informational approaches, the methodological foundations of research and solution of a certain problem have been developed. Using a set of analogies and differences with technical systems, their subsystems and elements, the main concepts of transport system reliability are defined. The classification of transport system failures is given, the criteria for their reliability, the methodological apparatus for determining and evaluation algorithms are proposed. The study of the efficiency and reliability of transport systems is considered on the basis of the results of the analysis of various methodological levels of the generalized system and the implementation of their target processes. It is found out that to assess the reliability of transport systems, it is appropriate to use concepts and combine methods of logic algebra and probability theory with the construction of logical structural and functional schemes for the reliability of transport systems in the form of a connection of chains and elements.
  • Item
    Связь информационой энтропии с показателями надежности агрегатов и транспортных средств
    (ПГУАС, 2015-05-15) Аулин, В. В.; Гринькив, А. В.; Лысенко, С. В.; Aulin, V.; Hrynkiv, A.; Lysenko, S.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Лисенко, С. В.
    Приведен метод объективной оценки показателей надежности, который дает возможность определять и рассматривать варианты структурного взаимодействия и изменения технического состояния транспортных средств. В качестве основы объективной оценки взята информационная энтропия Шенона, приведены такие показатели надежности как коэффициент готовности и неготовности и возможный и формулы их расчета.The method of an objective assessment of reliability indicators is given, which makes it possible to determine and consider options for structural interaction and changes in the technical condition of vehicles. The informational entropy of Shannon was taken as the basis for an objective assessment, reliability indicators such as the coefficient of readiness and unavailability and the possible and formulas for their calculation are given. Наведено метод об'єктивної оцінки показників надійності, який дає можливість визначати і розглядати варіанти структурної взаємодії і зміни технічного стану транспортних засобів. В якості основи об'єктивної оцінки взята інформаційна ентропія Шенона, наведені такі показники надійності як коефіцієнт готовності, неготовності і можливий, і формули їх розрахунку.
  • Item
    Трибофізичні основи підвищення надійності мобільної сільськогосподарської та автотранспортної технологіями триботехнічного відновлення
    (СПД ФО Лисенко В. Ф., 2016) Аулін, В. В.; Лисенко, С. В.; Кузик, О. В.; Гриньків, А. В.; Голуб, Д. В.
    В монографії розроблено методологію розв'язання проблеми підвищення надійності систем і агрегатів мобільної сільськогосподарської і автотранспортної техніки технологіями триботехнічного відновлення. Наведені результати теоретичних і експериментальних досліджень процесів і станів основних спряжень деталей, дано трибофізичне обґрунтування їх особливостей та механізмів реалізації, наведені фізичні та математичні моделі. Основна увага зосереджена на зміні характеристик і властивостей мастильних середовищ при модифікуванні присадками та обробкою потоків енергії фізичних полів, зясовано їх вплив на триботехнічні характеристики і властивості робочих поверхонь деталей спряжень та режими тертя. Виявлені закономірності і шляхи удосконалення еволюції процесів і станів та підвищення надійності спряжень деталей систем і агрегатів мобільної та автотранспортної техніки на основі технологій триботехнічного відновлення. Видання призначене науковим та інженерно-технічним співробітникам, які здійснюють дослідження питань проектування, експлуатації та керування триботехнічними системами, буде корисним викладачам, аспірантам, магістрам і студентам машинобудівельних, агротехнічних та транспортних ВНЗ. The monograph developed a methodology for solving the problem of improving the reliability of systems and units of mobile agricultural and motor vehicles using tribotechnical technologies. The results of theoretical and experimental studies of processes and conditions of the basic mates details, this tribofit the rationale for their features and implementation mechanisms, physical and mathematical models. The main attention is focused on changing the characteristics and properties of lubricants when modifying the energy flows of physical fields with additives and processing and their influence on the tribotechnical characteristics and properties of the working surfaces of the mating parts and friction modes is clarified. The revealed regularities and ways to improve the evolution of processes and States and improve the reliability of interfaces of parts of systems and aggregates of mobile and motor vehicles based on tribotechnical technologies.The publication is intended for scientific and engineering staff who carry out research on the design, operation and management of tribotechnical systems. it will be useful for teachers, postgraduates, masters and students of engineering, agricultural and transport UNIVERSITIES.
  • Item
    Необхідність стратегічного розвитку транспортної логістики в Україні
    (ЦНТУ, 2019) Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Лисенко, С. В.; Антощенко, Є. В.
  • Item
    Методологічне обґрунтування дослідження та розв'язання проблеми надійності функціонування транспортних систем
    (ХНТУСГ, 2017) Аулін, В. В.; Голуб, Д. В.; Гриньків, А. В.; Лисенко, С. В.
    В роботі дано методологічне обгрунтування дослідження та розв’язання про-блеми забезпечення та підвищення надійності функціонування транспортних систем на основі системно-спрямованого і фізико-інформаційного підходів. Розроблено схему ро-звитку методології досліджень, дано структуру теоретичних основ надійності транс-портних систем і процесів побудови методології фізико-інформаційного підходу. Побу-довано узагальнену схему і модель надійності функціонування транспортних систем. The current state of affairs in assessing and ensuring the reliability of freight and passenger transport by road significantly complicates the achievement of the transport sys-tem indicators of the transport strategy indicated in the Transport Strategy. At present, the quality indicator in transport proposed by scientists is reliability, taking into account, ba-sically, only the reliability of technical means, while the reliability of performed services is practically not considered. Also, there is no standardization of reliability in road transport and in the reports of motor transport enterprises there are no criteria that characterize the reliability and efficiency of their work. This is one of the reasons for the loss of road transport an important competitive advantage in the global market for the transportation of goods and passengers, as well as within the country in relation to other modes of transport. The methodological substantiation of the research and solution of the problem of providing and improving the reliability of transport systems functioning on the basis of system-directed and physical-information approaches is given in the work. The scheme of development of the research methodology has been developed, the structure of theoretical foundations of the reliability of transport systems and processes of construction of the meth-odology of the physico-informational approach is given. A generalized scheme and model of reliability of functioning of transport systems are constructed. The basic provisions fo-cused on the generalized scheme of research of the problem of maintenance and increase of reliability and efficiency of their functioning are developed.