Факультет будівництва, транспорту та енергетики
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/764
Browse
4 results
Search Results
Item Метод управління технічним станом рухомого складу при оперативному (поточному) та довгостроковому плануванні технічного обслуговування(ЦНТУ, 2020) Аулін, В. В.; Лисенко, С. В.; Гриньків, А. В.; Чуж, Д. О.; Тирса, Я. В.; Сидоренко, І. В.; Aulin, V.; Lysenko, S.; Hrynkiv, A.; Chuzh, D.; Tyrsa, Ya.; Sydorenko, I.Розглянуто стратегії та тактики обслуговування та ремонту рухомого складу автотранспортного підприємства, а також низку проблем, що виникають одночасно. Обґрунтовано можливі шляхи вирішення цих проблем. Визначено обов’язкові профілактичні, контрольно-діагностичні роботи та прогнозування терміну служби та усунення несправностей. Запропоновано неоднорідні марковські моделі функціональної надійності автомобілів з урахуванням аварійного ремонту та профілактичного обслуговування. Побудовано інформаційний графік виготовлення деталі або складання вузла, системи забезпечення експлуатаційної надійності автомобілів. Strategies and tactics of maintenance and repair of rolling stock of the motor transport enterprise and also a number of problems which arise at the same time are considered. Possible ways to solve these problems are substantiated. Mandatory preventive, control and diagnostic works and forecasting of service life and troubleshooting are defined. Inhomogeneous Markov models of functional reliability of cars taking into account emergency repair and preventive maintenance are offered. The information graph of manufacturing of a detail or assembly of knot, system of maintenance of operational reliability of cars is constructed.Item Спосіб діагностування механічних передач(2019-11-25) Аулін, В. В.; Замота, Т. М.; Гриньків, А. В.; Караічев, О. О.; Панков, А. О.; Атрошенко, Д. В.; Голуб, Д. В.; Луцький, Д. В.; Рєсін, Є. Є.; Aulin, V.; Zamota, T.; Hrynkiv, A.; Karaichev, O.; Pankov, A.; Atroshenko, D.; Holub, D.; Lutskyi, D.; Riesin, Ye.Спосіб діагностування механічних передач включає оцінювання технічного стану механізмів з зчленованими ланками по сумарному кутовому зазору під час їх експлуатації. На вихідних елементах рухомих ланок механічної трансмісії в контрольних точках встановлено діодні випромінювачі світла, над якими нерухомо розташовано оптичні датчики вимірювання переміщення, обробка сигналів яких проводиться в обчислювальному блоці, що передає їх цифрові значення в блок зберігання і пересилання даних, який з'єднаний з персональним комп'ютером, аналізуючи дані з датчиків, визначають сумарний кутовий зазор під час їх експлуатації.Item Прогнозування діагностичних параметрів технічного стану систем і агрегатів транспортних засобів(НАУ, 2016) Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Бруцький, О. П.; Aulin, V.; Hrynkiv, A.; Brutskyi, O.Представлено аналіз можливості підвищення ефективності експлуатації транспортних засобів за допомогою прогнозування діагностичних параметрів, сформульовано передумови формування процесу прогнозування для різних рівнів інформаційного забезпечення. Запропоновано методику прогнозування діагностичних параметрів у вигляді часового ряду, виявлені її можливості. З'ясовано процедуру формування контрольної вибірки для оцінки якості прогнозу діагностичних параметрів технічного стану систем і агрегатів транспортних засобів та умови використання контрольної вибірки, наведена оцінка якості різних видів прогнозу. The analysis of the possibility of increasing the efficiency of vehicle operation with the help of forecasting of diagnostic parameters is presented, the prerequisites of forming the forecasting process for different levels of information support are formulated. The technique of forecasting of diagnostic parameters in the form of time series is offered, its possibilities are revealed. The procedure of forming a control sample for estimation of the quality of prognosis of the diagnostic parameters of the technical condition of the systems and units of vehicles and the conditions of use of the control sampling have been clarified.Item Теоретичне обґрунтування моментів контролю технічного стану систем і агрегатів засобів транспорту(2017) Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Aulin, V.; Hrynkiv, A.В роботі для прогнозування залишкового ресурсу систем і агрегатів засобів транс- порту за їх фактичним технічним станом запропоновано ймовірнісно-фізичний підхід. На основі цього підходу, а також ймовірнісно-статистичного розроблено алгоритми оцінки між діагностичних інтервалів при незначному числі діагностик та визначення оптималь- ного значення першого інтервалу діагностики, а також розроблена методика оцінки пара- метрів ряду законів розподілу напрацювання по значеннях числових характеристик бази ді- агностичних даних. In this article for forecasting of a residual resource of elements of systems and units of means of transport for their actual technical condition is proposed probabilistic-physical approach. The essence of the approach is to use statistical information and an actual values resource defining diagnostic parameters. In the operation of means of transport two development options are considered: monotony when a parameter does not change through time, or the changes are minor and non-monotonic, when there are the increasing and decreasing of values of diagnostic parameters with preservation of tendencies of their development. The mathematical apparatus of determining the first interval control of technical condition and forecasting of runs until the next control using the ratio of the minimum intensity of operating costs, which takes into account the costs of restoration of the technical condition during unscheduled repairs and preventive costs during scheduled maintenance, is proposed. Based on the developed mathematical apparatus, a number of algorithms for its implementation are proposed. In predicting time to failure using the developed algorithms, we used the following distributions: inverse Gaussian, Weibull-Gnedenko, Birman-Saunders, truncated normal and generated for these methods of parameters estimation based on the procedure of isolation of decisions and parameters satisfying the property is almost an increasing function of the intensity of the operating costs. Features patterns between the parameters of the distribution laws, mathematical expectation of the run and its dispersion are shown. Determination of the parameters of the distribution laws allows to more accurately describe and identify the rational operating times for the first and subsequent intervals of control of technical condition of systems and and units of means of transport.