Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item type:Item, Інформаційні послуги електронних торговельних майданчиків у маркетинговій діяльності(ЦНТУ, 2022) Ніколаєв, І. В.; Загреба, М. М.; Вишневська, В. А.; Nikolaiev, I.; Zahreba, M.; Vyshnevska, V.Маркетингова діяльність може бути представлена послідовністю певних кроків на ринку, що їх має зробити виробник на шляху до споживача. Реалізація цих кроків зазнала докорінних змін завдяки появі мережі Інтернет та електронної комерції. Ринок електронної комерції у світі та Україні, зокрема, активно розвивається та зростає. Бізнес почав переходити в онлайн і на сьогоднішній день покупки в Інтернеті стали дуже поширеними. З розвитком електронної комерції, ринок роздрібної торгівлі зазнав відчутних змін, спостерігається активне зростання онлайн-торгівлі. Якщо раніше основними гравцями були Інтернет-магазини, то сьогодні лідерство забирають собі електронні торговельні майданчики – маркетплейси. В умовах стрімкого розвитку електронної комерції, активного зростання онлайн-торгівлі та появи численних торговельних майданчиків, ефективність маркетингової діяльності напряму залежить від різноманіття та якості інформаційних послуг, що надаються маркетплейсами. У статті вивчено ринок електронних торговельних майданчиків України та проведено їх порівняльний аналіз за чотирма напрямами. Загальний, технічний, комунікативний та маркетинговий аналіз дозволили виявити основні інформаційні послуги маркетплейсів, що надаються у сфері маркетингової діяльності, а також їх переваги та недоліки. Marketing activities can be represented by a sequence of certain steps in the market that the manufacturer must take on the way to the consumer. The implementation of these steps has undergone radical changes due to the advent of the Internet and e-commerce. The e-commerce market in the world and in Ukraine in particular is actively developing and growing. The business began to move online and today online shopping has become very common. With the development of e-commerce, the retail market has undergone significant changes, there is an active growth of online commerce. If earlier the main players were online stores, today the leadership is taken by electronic trading platforms – marketplaces. In the context of the rapid development of ecommerce, the active growth of online commerce and the emergence of numerous trading platforms, the effectiveness of marketing activities directly depends on the diversity and quality of information services provided by marketplaces.Item type:Item, Social Media Marketing and Advertising Under Conditions of External Military Aggression(ЦНТУ, 2022) Zahreba, M.; Koval, L.; Nikolaiev, I.; Загреба, М. М.; Коваль, Л. А.; Ніколаєв, І. В.Since February 2022, Ukraine has been in a state of constant threat due to a military invasion. In this regard, the activities of enterprises, in particular marketing, require the development of new approaches for survival and development. Social media marketing and advertising can be a particularly powerful tool in these circumstances. The consumer's awareness of the company's news and product range updates, live communication with the client, prompt resolution of controversial and conflicting situations and, in general, constant presence in the information field - this is far from a complete list of advantages that are open to businesses when using social networks. In turn, well-planned targeted advertising allows you to expand the target market almost limitlessly, attracting the most potential age, social and gender groups. З лютого 2022 року Україна перебуває у стані постійної загрози через військове вторгнення. У зв'язку з цим діяльність підприємств, зокрема маркетингова, вимагає розробки нових підходів для виживання та розвитку. Маркетинг і реклама в соціальних мережах можуть бути особливо потужним інструментом у цих обставинах. Поінформованість споживача про новинки компанії та оновлення асортименту, живе спілкування з клієнтом, оперативне вирішення спірних та конфліктних ситуацій і, загалом, постійна присутність в інформаційному полі – це далеко не повний перелік переваг, які відкриваються бізнесу при використанні соціальних мереж. У свою чергу, грамотно спланована таргетована реклама дозволяє практично безмежно розширювати цільовий ринок, залучаючи найбільш потенційні вікові, соціальні та гендерні групи.Item type:Item, Напрями зменшення впливу фінансової кризи на економіку України(КНТУ, 2008) Гамалій, В. Ф.; Загреба, М. М.В статті розглядаються напрями впливу світової фінансової кризи на економіку України, аналізується існуючий досвід України та Росії щодо антикризового державного регулювання фінансової системи країни та пропонуються шляхи зменшення впливу кризових явищ на макро- та мікроекономічному рівнях. In the article, sending of influencing of world financial crisis is examined to the economy of Ukraine, and also experience of Ukraine and Russia on counteraction the phenomena of crises. The ways of diminishing of influencing of crisis are offered on the financial system of country and on separate enterprises.Item type:Item, Методика оцінки інвестиційної привабливості районів Кіровоградської області(КНТУ, 2007) Сотніков, В. С.; Загреба, М. М.У сучасних умовах реальна оцінка інвестиційної привабливості регіону та його складових є надзвичайно важливим елементом успішної інвестиційної політики. У статті розглянуто метод оцінки, що базується на встановлених урядом показниках та враховує особливості економічного стану регіону. In present-day situation the real valuation of investment attraction of the region and its constituents is an extraordinarily important element of successful investment policy. The article contains the method of valuation, based on activities, established by the government, which takes into account the peculiarities of the economic condition of the region.Item type:Item, Методика багатокритеріальної оцінки фінансового стану підприємства(КНТУ, 2012) Загреба, М. М.; Zagreba, М.В статті запропоновано методику оцінки фінансового стану підприємства за чотирма основними групами показників: ліквідності, структури капіталу, ділової активності та рентабельності. Показники кожної групи порівнюються зі значеннями, що прийняті за еталонні, та на основі цього відбувається типізація фінансового стану за дванадцятьма критеріями. The article proposed a method for evaluating the financial condition of the company into four main groups of indicators: liquidity, capital structure, business activity and profitability. Indicators of each group compared with the values adopted as the standard, and on this basis is typing on the financial condition of the twelve criteria.Item type:Item, Теоретичні аспекти використання факторного аналізу при аналізі динаміки фінансового стану підприємства(КНТУ, 2014) Загреба, М. М.; Zagreba, MaximВ статті викладено теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства та його динаміки з використанням факторного аналізу та зокрема методу головних компонент. Наведено приклад конкретних розрахунків та використання головних компонент для прогнозування настання фінансової кризи підприємства. The purpose of this paper is the formation of an effective method for assessing the financial condition of the company and its dynamics , allocation of principal components , their theoretical interpretation and use in forecasting the onset of the financial crisis at the company. The article describes the theoretical aspects of assessing the financial condition of the company and its dynamics using factor analysis and in particular the principal component. An example of specific calculations and the use of principal component analysis to predict the financial crisis of the enterprise. Using factor analysis and principal component analysis helps to explain the large number of signs of a small number of components. Also used in the calculations , the main components can be given theoretical interpretation that will be used in the formation of the study's conclusions.Item type:Item, Підхід до формування системи показників діагностики кризового фінансового стану підприємства(КНТУ, 2010) Загреба, М. М.; Zagreba, M.В статті узагальнено досвід сучасних науковців у питанні діагностики фінансового стану підприємства, сформовано комплексну систему показників для всебічної оцінки ефективності діяльності підприємства. The article summarizes the experience of modern scientific workers in the diagnostic issues of financial condition of the company, formed a comprehensive system of indicators for comprehensive assessment of the effectiveness of the company.