Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item type:Item, Класифікація типів сигналів та методів машинного навчання для інтелектуальної оцінки технічного стану мобільних машин підприємств агропромислового виробництва(ЦНТУ, 2025) Матвієнко, О. О.; Аулін, В. В.; Matviienko, О.; Aulin V.У статті подано критичний огляд сучасних досліджень щодо застосування методів машинного навчання (МН) для визначення технічного стану вузлів і механізмів мобільних машин агропромислового виробництва (ММАПВ) за різнотиповими діагностичними сигналами (вібраційними, акустичними, температурними, тисковими тощо). Показано обмеження порогових стратегій діагностики та обґрунтовано необхідність інтелектуальної системи технічного сервісу, що поєднує сенсорну базу й адаптивні алгоритми МН для онлайн-оцінювання стану, прогнозного обслуговування і мінімізації непередбачуваних простоїв. The article provides a critical review of current research on the use of machine learning (ML) methods for identifying the technical state of units and mechanisms of agro-industrial production machines for different types of diagnostic signals (vibration, acoustic, temperature, vice, etc.). The exchange of threshold diagnostic strategies is shown and the need for an intelligent technical service system is highlighted, which integrates a sensor base and adaptive MN algorithms for online assessment of the plant, predictive maintenance and minimization of untransferable downtime.Item type:Item, Методи і заходи удосконалення системи технічного сервісу вантажних автомобілів на основі кіберфізичного підходу і розробки науковотехнічної документації його операцій(ЦНТУ, 2025) Надич, Т. М.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Слонь, В. В.; Nadych, Т.; Aulin V.; Hrynkiv, А.; Slon, V.Стаття присвячена системі інформаційного забезпечення проведення операцій технічного обслуговування, технічного діагностування і поточного ремонту вантажних автомобілів на підприємствах технічного сервісу. Розглянуто питання інтеграції науково-технічної документації щодо проведення технологічних операцій технічного сервісу вантажних автомобілів, згідно принципів кіберфізичного підходу, єдиного інформаційного простору. The article is devoted to the information support system for carrying out technical maintenance operations, technical diagnostics and current repairs of trucks at technical service enterprises. The issue of integrating scientific and technical documentation for carrying out technological operations of technical service of trucks, according to the principles of the cyber-physical approach, a single information space, is considered.Item type:Item, Забезпечення належного рівня якості надання послуг підприємствами технічного сервісу колісних транспортних засобів проведенням їх акредитації(ЦНТУ, 2025) Сергійчук, А. А.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Сергійчук, А. В.; Serhiichuk, A.; Aulin V.; Hrynkiv, А.; Serhiichuk, A.В статті розглянуто проблему забезпечення належного рівня якості надання послуг підприємствами технічного сервісу колісних транспортних засобів проведеннях їх акредитації через створення б випробувальної лабораторії. Проаналізовано основні напрямки підвищення якості технічного сервісу колісних транспортних засобів з впровадженням Стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019. Зазначено, що система управління якістю транспортних послуг на підприємстві повинна враховувати їх специфіку. Визначено етапи формування системи управління якості без впровадження і з впровадженням випробувальної лабораторії перевірки конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів. The article considers the problem of ensuring the proper level of quality of services provided by enterprises of technical service of wheeled vehicles during their accreditation through the creation of a testing laboratory. The main directions of improving the quality of technical service of wheeled vehicles with the implementation of ISO 9001:2015, DSTU EN ISO/IEC 17025:2019 Standards are analyzed. It is noted that the quality management system of transport services at the enterprise must take into account their specifics.