Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item type:Item, Забезпечення належного рівня якості надання послуг підприємствами технічного сервісу колісних транспортних засобів проведенням їх акредитації(ЦНТУ, 2025) Сергійчук, А. А.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Сергійчук, А. В.; Serhiichuk, A.; Aulin V.; Hrynkiv, А.; Serhiichuk, A.В статті розглянуто проблему забезпечення належного рівня якості надання послуг підприємствами технічного сервісу колісних транспортних засобів проведеннях їх акредитації через створення б випробувальної лабораторії. Проаналізовано основні напрямки підвищення якості технічного сервісу колісних транспортних засобів з впровадженням Стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019. Зазначено, що система управління якістю транспортних послуг на підприємстві повинна враховувати їх специфіку. Визначено етапи формування системи управління якості без впровадження і з впровадженням випробувальної лабораторії перевірки конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів. The article considers the problem of ensuring the proper level of quality of services provided by enterprises of technical service of wheeled vehicles during their accreditation through the creation of a testing laboratory. The main directions of improving the quality of technical service of wheeled vehicles with the implementation of ISO 9001:2015, DSTU EN ISO/IEC 17025:2019 Standards are analyzed. It is noted that the quality management system of transport services at the enterprise must take into account their specifics.Item type:Item, Методи визначення потреб підприємств автосервісу в запасних частинах та розробка методики їх впливу на загальну працездатність автомобілів(ЦНТУ, 2025) Тищенко, С. Ю.; Сергійчук, А. А.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Tyshchenko, S.; Serhiichuk, A.; Aulin V.; Hrynkiv, A.Стаття присвячена методам визначення потреб підприємства автосервісу в запчастинах та розробці методики їх підбору та впливу на загальну працездатність легкових автомобілів. Розглянуто групи номенклатури запасних частин. Визначено ряд статистичних показників, фактичної і нормативної потреби підприємства автосервісу в запасних частинах. Визначено коефіцієнт їх використання. Розроблено методику оцінки ступеню впливу елемента.(деталі, вузла, системи, агрегату) автомобіля на його працездатність. Запропоновано п'ять етапів реалізації методики. На першому етапі визначається вплив ресурсовизначальних відмов на стан автомобіля. На другому етапі здійснюється оцінка впливу відмов деталей, вузлів, систем і агрегатів в балах на загальну працездатність автомобіля. На третьому етапі визначаються статистичні показники зібраного масиву бази даних експертних оцінок. На четвертому етапі визначається масив витрат на придбання запасних частин в системі дистрибуції, щоб підтримати працездатність автомобіля. На п'ятому етапі розв'язується завдання відбору з вихідної номенклатури елементів легкових автомобілів найбільш критичних і значущих з точки зору наслідків відмови та вартості їх придбання. Сформульовані відповідні умови для визначення елементів, що істотно обмежують працездатність легкових автомобілів. Методику апробовано на легкових автомобілях марки Renault. The article is devoted to methods of determining the needs of a car service enterprise in spare parts and he article is devoted to methods of determining the needs of a car service enterprise in spare parts and developing a methodology for their selection and impact on the overall performance of passenger cars. The groups of the spare parts nomenclature are considered. A number of statistical indicators, actual and regulatory needs of a car service enterprise in spare parts are determined. Their utilization coefficient is determined. A methodology for assessing the degree of influence. of an element (part, assembly, system, unit) of a car on its performance is developed etc.