Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item type:Item, Організаційні аспекти менеджменту туристичної діяльності(ЦНТУ, 2021) Панченко, В. А.; Черненко, О. В.; Panchenko, V.; Chernenko, A.У статті розглянуто особливості організаційних аспектів менеджменту туристичної діяльності. Представлено результати анкетування менеджерів туристичних операторів, на підставі чого виділено і класифіковано фактори зовнішнього та внутрішнього середовищ організації. Метою статті є з’ясування сутності функції туристичного менеджменту «організування туристичної діяльності», а також виявлення та характеристика факторів організаційного оточення туристичних підприємств. Виявлено, що туристичне підприємство в управлінській діяльності, орієнтується на фактори внутрішнього середовища (мікро-рівень: цілі та завдання; персонал туристичного підприємства; технологія надання послуг; організаційна структура; фінанси) та фактори зовнішнього середовища (мезо-рівень: конкуренти на ринку туристичних послуг; контролюючі державні установи; громадські організації та об’єднання; клієнти; бізнес-партнери. макро-рівень: кон’юнктура туристичного ринку; законодавство України, яке регулює туристичну діяльність; економічна політика в державі; рішення та діяння місцевих органів влади; транспортна інфраструктура; екологія та рекреаційні ресурси; мода, сучасні тренди). The article considers the features of organizational aspects of tourism management. The results of the survey of managers of tour operators are presented, on the basis of which the factors of external and internal environments of the organization are selected and classified. The purpose of the article is to clarify the essence of the function of tourism management "organization of tourism activities", as well as to identify and characterize the factors of the organizational environment of tourism enterprises. It is revealed that the tourist enterprise in the management activity, focuses on the factors of the internal environment (micro-level: goals and objectives; staff of the tourist enterprise; service technology; organizational structure; finance) and environmental factors (meso-level: competitors in the tourist services market).; controlling government agencies; public organizations and associations; clients; business partners. ; ecology and recreational resources; fashion, modern trends). The external environment provides tour operators with information on the dynamics of the market of tourist services, the conditions of legislative and economic regulation, the state of the environment, the existing transport infrastructure and more. The internal environment provides tour operators with information on: available staff; technologies for providing tourist and health services; management structures of the tourist enterprise; financial resources, all this helps to define goals and develop an effective strategy for tourism business.Item type:Item, Стратегічне управління як чинник розвитку кадрового потенціалу регіону(КНТУ, 2007) Михайлович, В. А.У статті розглядається механізм впровадження сучасної системи стратегічного управління на регіональному рівні з метою довгострокового розвитку кадрового потенціалу. Зазначається необхідність реорганізації всієї системи управління на основі ґрунтовного системного аналізу майбутніх цілей, зовнішнього та внутрішнього середовища території, а також тих змін, які необхідно провести в системі управління регіоном з метою забезпечення її адекватності визначеним завданням. In the article the mechanism of modern strategic management system using at the regional level for staff potential development is described. The necessity of management system reorganizing at the base of future goals system analysis, analysis of territorial environment and changes, which are necessary for regional management system for its ability to realize the main goals, is marked.Item type:Item, Інноваційно-активні підприємства: сутність та фактори впливу на їх розвиток(КНТУ, 2013) Андрюшко, А. К.; Andryushko, А.У статті визначено сутність поняття інноваційно-активні підприємства, узагальнено підходи до їх оцінки, а також виявлено зовнішні фактори впливу на їх розвиток. Встановлено, що інноваційну активність доцільно розглядати як комплексний процес, спрямований на створення, виробництво та удосконалення нових видів продукції, послуг, технологій, організаційних форм, поява яких на ринку може дати додатковий дохід. The aim of the paper is to define the essence of the concept of innovatively active enterprises, to generalize approaches to their assessment and identify external influences on their development. The paper states that scientists define an innovatively active enterprise as those, which are engaged in innovative activities. Innovative activities traditionally include: implementation of research and development, obtaining machinery, equipment, facilities; acquisition of new technologies and other fixed assets, also capital costs connected with the introduction of innovations; industrial design, and other types of preparation for the production of new products, introduction of new methods of production, implementation of marketing innovation and so on. All external factors, which influence the emergency of an enterprise innovative activity, can be divided into international, national and market. Thus, innovative activity should be considered as a complex process aimed at the creation, production and improvement of new products, services, technologies, organizational forms. Their appearance at the market can provide extra income.Item type:Item, Сучасні тенденції стратегічного управління підприємством(КНТУ, 2009) Романюк, Л. М.У статті, на основі узагальнення тенденцій розвитку сучасного управління, визначено теоретичні засади та розкрито методологічні підходи до категорії стратегічного управління підприємством, розкрито базові складові, які є основними факторами його сутності. Research of the theory of strategic management is very important. Strategic management is the main factor of successful functioning of the enterprise.