Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item type:Item, Аналіз умов експлуатації та причин втрати працездатності поршнів ДВЗ(КНТУ, 2005) Ляшенко, Б. А.; Лопата, В. М.; Туник, Т. М.; Безрукавий, А. М.В статті проведений аналіз умов експлуатації поршнів ДВЗ. Визначені причини втрати працездатності і встановлений характер і особливості зношування. In the article the analysis of external environments of pistons engine is conducted. The reasons of loss of capacity and set character and features of wear are definite.Item type:Item, Влияние силы тока на показатели процесса ЭХМП(Д) цилиндро-поршневой группы при перекосе поршня(КНТУ, 2005) Алексеев, В. П.; Замота, Т. Н.; Домбровский, М. А.; Алексєєв, В. П.; Замота, Т. М.; Домбровський, М. О.Установлены закономерности изменения износа и прилегаемости поршневых колец, площади пятна контакта поршня, и времени стабилизации момента трения трущихся сопряжений ЦПГ в зависимости от силы тока при двукратном перекосе поршня в гильзе. Встановлені закономірності зміни зносу та прилеглості поршневих кілець, площі п'ятна контакту та стабілізації моменту тертя поверхонь ЦПГ що труться в залежності від сили струму при двократному перекосі поршня у гільзі. Laws of change of deterioration and abjacent to piston rings, the area of a stain of contact of the piston, and time of stabilization of the moment of friction of rubed interfaces CPG depending on force of a current are established аt a double skew of the piston in a sleeve.Item type:Item, Конструкторсько-технологічні методи зміцнення і відновлення поршнів ДВЗ(КНТУ, 2006) Ляшенко, Б. А.; Лопата, Л. А.; Безрукавий, А. М.; Тунік, Т. М.В статті досліджено конструкторсько-технологічні методи зміцнення та відновлення поршнів двигунів внутрішнього згорання, зокрема канавок поршнів, виявлено їх переваги та недоліки. Показано, що одним з перспективних методів підвищення зносостійкості поршнів ДВЗ є електроіскрове легування (ЕІЛ), яке в порівнянні з іншими процесами має ряд істотних переваг: доброю зчеплюваністю нанесеного шару з основним металом, можливістю використання у якості електродів матеріалів з високими механічними характеристиками (тверді сплави, тугоплавкі матеріали). In the article the designer-technological methods of strengthening and renewal of pistons of combustion engines are explored, in particular ditches of pistons, their advantages and failing are exposed. It is shown, that one of perspective methods of rise of wear proof of pistons DVZ is the electro-spark alloying (EIL) which on comparison with other processes owns the row of substantial advantages: good the zcheplyoemistyo inflicted layer with a parent metal, by possibility of the use in quality of electrodes of materials with high mechanical descriptions (hard alloys, refractory materials).