Збірники наукових праць ЦНТУ

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Формування суспільства споживачів: світовий досвід
    (КНТУ, 2008) Лилик, І. В.
    Гостра конкуренція та інтенсивне застосування маркетингових технологій підприємствами змінило роль споживача, привело до змін в соціальному та економічному житті. Суспільство споживачів в цьому процесі відіграє одну з ключових ролей. Споживач з одного боку голосує своїм гаманцем за товар, надаючи гроші для розвитку бізнесу, з іншого боку потребує захисту суспільства для того, щоб мати можливість робити свідомий вибір, впливати на якість товарів та їхню ціну. Споживач вступає у відповідні відносини з іншими ключовими гравцями на ринку, що потребує формування такого ринкового механізму, який би підтримував баланс інтересів всіх сторін та надавав змогу споживачеві виступати рівноправним партнером у діалозі з бізнесом. В цій статті розглядається досвід суспільства споживачів розвинутих ринкових країн, його досягнення та поразки. Keen competition and intensive use of marketing technologies by enterprises changed the role of user, caused changes in the social and economic life. Society of users in this process plays one of key roles. An user from one side votes by the purse for a commodity, selecting a money for development of business, and from other side requires defence of society in order to be in a position to do the realized choice, to affect quality cost of commodities. An user enters into the proper relationships with other key players at the market, that requires forming of such market mechanism which would support balance of interests of all sides and enable to the user to come forward an equal partner in rights in a dialog with business. In this article the experience of society of users of the developed market countries, their achievement and defeat is considered.
  • Item
    Саморегулювання секторів економіки як основа формування умов для впровадження маркетингових засад підприємницької діяльності (на прикладі підприємств харчової промисловості)
    (КНТУ, 2008) Лилик, І. В.
    Наявність та розвиток підприємницького середовища є одним з основних факторів впровадження маркетингових методів ведення господарства. Маркетингові методи ведення господарства, з іншого боку потребують розвитку не просто конкурентного підприємницького середовища, а саморегулюючого конкурентного середовища основою якого є регуляторна політика в державі.. Від досконалості нормативно-законодавчої бази та рівня контролю за її дотриманням безпосередньо залежать умови діяльності, технологічний розвиток, фінансовий стан, а нерідко і саме існування підприємств.