Збірники наукових праць ЦНТУ

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Причинно-наслідкова модель формування системи управління якістю на основі діаграми К. Ісікави
    (КНТУ, 2013) Рибалко-Рак, Л. А.; Панченко, В. А.; Ribalko-Rak, L.; Panchenko, V.
    Сучасні умови існування системи споживчої кооперації як соціально-економічного механізму вимагають розроблення теоретичної і методично-прикладної бази для формування і впровадження системи управління якістю у галузі торгівлі, що є домінуючим напрямом діяльності споживчої кооперації. Зазначені проблеми визначили об’єктивну необхідність застосування діаграми Ісікави Каору в проведенні дослідження. У статті досліджено причинно-наслідкову модель формування системи управління якістю на основі діаграми К. Ісікави з розгалуженим набором компонентів, Current conditions for the existence of consumer cooperatives as a socio-economic mechanism requires the development of theoretical and methodological framework for application development and implementation of quality management in the field of trade, which is the dominant focus of consumer cooperatives. These problems have identified the need for an objective Kaoru Ishikawa diagram in the survey. The article examines the cause and effect model of quality management system based on K. Ishikawa diagrams branched set of components.
  • Item
    Оцінка доцільності впровадження та розвитку системи управління якістю
    (КНТУ, 2011) Рибалко-Рак, Л. А.; Ribalko-Rak, L.
    Розвиток системи управління якістю доцільно забезпечувати із метою виявлення резервів підвищення якості, конкурентоспроможності послуг галузі торгівлі споживчої кооперації, підвищення результатів функціонування підприємств і організацій. Автором запропоновано методику оцінки доцільності впровадження системи управління якістю в галузі торгівлі споживчої кооперації. Development of quality management system should provide in order to identify provisions to improve the quality and competitiveness of services trade of consumer cooperation, improving the results of functioning of enterprises and organizations. The author presents the methods and feasibility assessment of implementing the quality management system in the trade of consumer cooperatives.
  • Item
    Використання інструментів управління якістю в роздрібному кооперативному торговельному підприємстві
    (КНТУ, 2012) Рибалко-Рак, Л. А.; Панченко, В. А.; Ribalko-Rak, L.; Panchenko, V.
    Одним із напрямів забезпечення ефективності функціонування системи управління якістю є вміле оперування інструментами управління якістю. У статті досліджено інструменти контролю якості, інструменти управління якістю, їх призначення та особливості використання в системах управління якістю, визначено напрями використання названих вище інструментів в діяльності роздрібного кооперативного підприємства. One of the ways to ensure the functioning of the quality management system is the skillful manipulation tools of quality management. This article explores the tools of quality control, quality management tools, their purpose and features of use in quality management directions of the above instruments of retail co-operative enterprise.