Збірники наукових праць ЦНТУ

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Розробка методики визначення розміру страхового запасу товарів в транспортно-логістичному ланцюзі для підвищення конкурентоздатності підприємства
    (ЦНТУ, 2023) Тарандушка, Л. А.; Тарандушка, І. П.; Tarandushka, L.; Tarandushka, І.
    Розроблено методику управління запасами у транспортно-логістичному ланцюзі на основі обґрунтування організаційних рішень, характеристик системи управління запасами у проміжній ланці логістичного ланцюга (регіональному транспортно-розподільчому центрі), що взаємодіє з виробниками, споживачами та перевізниками товару. Результати дослідження пропонується застосовувати в процесі оптимізації функціонування підприємства на ринку збуту товарів. The methodology of inventory management in the transport and logistics chain was developed based on the justification of organizational decisions, the characteristics of the inventory management system in the intermediate link of the logistics chain (regional transport and distribution center), which interacts with manufacturers, consumers and carriers of goods.
  • Item
    Аналіз транспортних потоків та прогнозування інтенсивності руху різних видів транспорту на прикладі вулично-дорожньої мережі м. Черкаси
    (ЦНТУ, 2022) Шльончак, І. А.; Лук’янченко, О. Ю.; Тарандушка, І. П.; Shlionchak, І.; Lukianchenko, О.; Tarandushka, І.
    В роботі проводяться дослідження транспортних потоків різних видів транспорту вулично- дорожньої мережі м. Черкаси на прикладі вул. Гагаріна мікрорайону «Митниця». Авторами роботи підкреслюється той факт, що сучасна вулично-дорожня мережа міст, зокрема і в м. Черкаси, яка розраховувалась і будувалася раніше, виходячи із значно меншої інтенсивності руху, виявляється перевантаженою транспортними засобами різних видів. В умовах євроінтеграції, зокрема впровадження нового швидкісного режиму в населених пунктах, спостерігається також зростання затримки транспортних засобів у зонах розміщення, наприклад, нерегульованих пішохідних переходів або світлофорів. Результати дослідження пропонується застосовувати в процесі реорганізації вулично- дорожньої мережі міст України. The study of traffic flows of different types of transport of the road network of Cherkasy on the example of st. Gagarin (microdistrict "Mytnytsia"). The authors emphasize the fact that the modern street and road network of cities, including Cherkasy, which was calculated and built earlier, based on much lower traffic, is overloaded with vehicles of various kinds. In the context of European integration, in particular the introduction of a new speed regime in populated areas, there is also an increase in vehicle delays in accommodation areas, such as unregulated pedestrian crossings or traffic lights. The results of the study are proposed to be used in the process of reorganization of the street and road network of Ukrainian cities. The developed regression models allowed to analyze the delay of vehicles depending on the intensity of pedestrians at pedestrian crossings with or without artificial inequality and with the corresponding probability to predict the intensity of traffic on Gagarin Street in Cherkasy (microdistrict "Mytnytsia").