Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Сучасні інформаційні технології як головний чинник розвитку безперервної професійної освіти(КНТУ, 2006) Рожкова, І. О.Проаналізовано основні тенденції як розвитку системи безперервної освіти, так і впровадження інформаційних технологій в процес навчання в Україні та закордоном. Визначено основні шляхи використання сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій в навчальному процесі. Так, ідентифіковано основні переваги використання Інтернет - технологій та дистанційної освіти з точки зору подальшого розвитку системи безперервної освіти. The basic both progress and introduction of informations technologies trends of the system of continuous education are analysed in the process of studies in Ukraine and foreign country. The basic ways of the use of modern informations and telecommunications technologies are certain in an educational process. So, basic advantages of the use of Internet technologies and controlled from distance education are identified from point of subsequent development of the system of continuous education.Item Сучасні підходи до формування системи безперервної освіти: зарубіжний досвід та шляхи його використання в Україні(КНТУ, 2008) Штутман, П. Л.У статті розглянуто теоретичні аспекти сучасного підходу до формування системи безперервної освіти у розвинених країнах світу. Відзначено основні характерні риси і проблемні аспекти сучасного етапу формування системи безперервної освіти в Україні та намічено перспективні шляхи подальшого розвитку навчання упродовж життя. In this article the theoretical aspects of modern approach to lifelong learning in developed countries of the world are observed. The characteristic features and problem aspects of modern stage of lifelong learning system forming in Ukraine and perspective ways of its development are markedItem Пріоритетні напрямки удосконалення державної освітньої політики(КНТУ, 2011) Комарова, О. А.; Komarova, O.В статті обґрунтовано вихідні положення сучасної освітньої парадигми. Визначено такі принципи побудови ефективної державної освітньої політики як системний підхід, правило субоптимізації, правило явищ з малою імовірністю. Сформульовано стратегічні, оперативні та трансформаційні напрямки державної освітньої політики. Initial positions of modern educational paradigm are grounded in the article. Such principles of construction of effective educational policy as approach of the systems, rule of suboptimization, rule of the phenomena with small probability are certain. Strategic, operative and transformation directions of public educational policy are formulated.