Збірники наукових праць ЦНТУ

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Інженерні умови зрівноваження роторів у рамках різних плоских моделей
    (КНТУ, 2004) Бобир, М. І.; Філімоніхін, Г. Б.
    Для плоских моделей ротора на анізотропних і ізотропних в’язко-пружних опорах, за допомогою інженерного критерію настання автобалансування досліджений вплив сил в’язкого опору в опорах на критичні швидкості системи ротор-автобалансир (при переході через які настає, чи втрачається автобалансування). Для різних плоских моделей ротора з приєднаними тілами (коригувальними вантажами, дисбалансом, корпусом), за допомогою інженерного критерію стійкості основних рухів, знайдені критичні швидкості. Встановлено правило, яке дозволяє для визначення критичних швидкостей у випадку ротора з приєднаними тілами використовувати аналогічні формули для ротора без приєднаних тіл. Through the engineering criterion of offensive of autobalancing is explored the influence of forces of viscid resistance in supports on the critical speeds of the system rotor-autobalancer (in transition of which comes ore loses autobalancing) in the case when a rotor is set on isotropic and anisotropic viscid-elastic supports and accomplished flat motion. For different flat models of rotor with the added bodies (corrective masses, disbalance, corps), through the engineering criterion of stability of the main motion, critical speeds are found. Is set the rule, which allows for determination of critical speeds in the case of a rotor with the added bodies to use similar formulas for the rotor without bodies.
  • Item
    Вплив аеродинамічної сили на умови статичного зрівноваження автобалансирами крильчатки осьового вентилятора
    (КНТУ, 2008) Філімоніхін, Г. Б.; Гуцул, В. І.
    Досліджується вплив аеродинамічної сили на умови статичного зрівноваження автобалансирами крильчатки осьового вентилятора. Досліджується просторовий рух ротора. Отримані диференціальні рівняння просторового руху ротора, на якому закріплені лопасті. Із застосуванням інженерного (емпіричного) критерію настання автобалансування визначаються діапазони швидкостей, на яких можливе автобалансування ротора. Autobalancer influence of aerodynamic force on the statistic counterbalancing wings of the axle fan is researched. There researched a special motion of the rotor. Differential equations of the special motion of the rotor wings are obtained. By means of engineering (empirical) criterion of autobalancing at which autobalansing begins you can determine the speed ranges which make rotary autobalansing possible.
  • Item
    Дослідження фізико-механічних властивостей дрібнозернистих сипких матеріалів
    (КНТУ, 2011) Артюхов, А. М.; Оришака, О. В.; Оришака, В. О.; Малашенко, Ю. А.; Artyukhov, A.; Orishaka, O.; Orishaka, V. O.
    Теоретично обґрунтовані та експериментально досліджені фізико-механічні властивості дрібнозернистих сипких матеріалів сільськогосподарського призначення, а саме таких, які використовуються в кормовиробництві. Отримані фізико-механічні властивості досліджених матеріалів дають змогу обґрунтовувати основні параметри і режими роботи робочих органів машин, підвищити їх продуктивність при завантаженні дрібнозернистих сипких матеріалів. Physical and mechanical properties of fine-grained friable materials for agricultural purpose, namely those used in forage production, were theoretically grounded and experimentally investigated. The obtained physical and mechanical properties of the probed materials enable to ground basic parameters and modes of operation of working organs of machines, to promote their productivity when loading fine-grained materials.
  • Item
    Визначення математичної моделі розрахунку коефіцієнту опору повітря та критичної швидкості зерна при його транспортуванні висівним апаратом
    (КНТУ, 2008) Пархоменко, М. Д.; Кондратець, В. О.; Пархоменко, Ю. М.
    В даній статті обґрунтовується визначення математичної моделі розрахунку коефіцієнту опору повітря при транспортуванні зерна висівним апаратом, шляхом аналізу співвідношень критеріїв Архімеда, Рейнольдса та Лященка. Визначається еквівалентний діаметр зерна пшениці та модель розрахунку критичної швидкості транспортування зерна в насіннєпроводі. In this article determination of mathematical model of calculation of coefficient of windage is grounded while transporting of grain by a seedmeter, by the analysis of correlations of criteria of Archimedes, Reynolds and Lyaschenko. The equivalent diameter of grain of wheat and model of calculation of stalling speed of transporting of grain is calculated in seedwire.