Збірники наукових праць ЦНТУ

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Logistics costs of a transport enterprise: organizational aspects
    (ЦНТУ, 2024) Plekan, U.; Aulin V.; Tson, O.; Dzyura, V.; Matviishyn, A.; Плекан, У. М.; Аулін, В. В.; Цьонь, О. П.; Дзюра, В. О.; Матвіїшин, А. Й.
    The article analyzes scientific research concerning the organizational aspects of logistics costs in transportation enterprises. The functions of logistics cost analysis are examined, and the importance of improving the accounting of logistics costs is highlighted. Practical recommendations are substantiated and developed for organizing activities related to ensuring the effective organization of logistics costs. The use of a process-oriented system for organizing logistics costs is proposed, and a basic concept for a process-oriented logistics cost management system for transportation enterprises is formulated. The impact of logistics indicators on the overall efficiency of enterprise operations is investigated. The structure of logistics costs for a typical enterprise is presented. У статті проведено аналіз наукових досліджень щодо організаційних аспектів логістичних витрат транспортного підприємства. Належні ідентифікація та аналіз логістичних витрат є передумовами їх успішної оптимізації, тому розглянуте питання є актуальним. Більшість великих транспортних підприємств використовують функціонально-зорієнтовану організаційну модель, зосереджену на функціональних підрозділах підприємства, а центрами відповідальності виступають підрозділи, цехи, відділи. Організація логістичних витрат теж може здійснюватися за центрами відповідальності, тобто структурними підрозділами, що задіяні в окремих фазах логістичної діяльності підприємства. Метою статті є визначення та обґрунтування процесного підходу до організації логістичних витрат транспортного підприємства для їх ідентифікації, контролю та оптимізації.
  • Item
    Оцінка діагностичного моніторингу дизелів для аграрного виробництва, як елемент системи якості менеджменту
    (КНТУ, 2010) Мажейка, О. Й.; Маркович, С. І.; Чайковський, О. Б.; Mazheyka, А.; Markovich, S.; Chaykovskiy, А.
    Проведена декомпозиція макропроцесу експлуатації транспортних засобів в аграрному виробництві. Запропоновані показники і метод визначення ефективності процесу технічного діагностування. Приведені дані по практичному використанню пропонованого методу. Decomposition of macro process of exploitation of transport vehicles is conducted in agriculture. Indexes and method of determination of effectiveness and efficiency of process of the technical diagnosing are offered. Information is resulted on the practical use of the offered method.
  • Item
    Проведення внутрішнього аудиту на підприємстві: процесний аспект
    (КНТУ, 2011) Верига, Ю. А.; Захарченко, В. Ю.; Карпенко, Є. А.; Veryga, Y.; Zaharchenko, V.; Karpenko, E.
    Визначено етапи проведення внутрішнього аудиту з врахуванням процесного підходу до управління підприємством. Запропоновано методичне забезпечення для ефективної реалізації зазначених складових етапів здійснення внутрішнього аудиту. Stages of carrying out of internal audit taking into account the process approach to operation of business are defined. Methodical maintenance for effective realisation of making stages of carrying out of internal audit is offered.
  • Item
    Генезис проблеми процесного підходу у торговельному менеджменті системи споживчої кооперації
    (КНТУ, 2011) Філіна, С. В.; Filina, S.
    У статті розглянуто особливості генезису проблеми процесного підходу у торгівельному менеджменті системи споживчої кооперації, досліджено процесний підхід відповідно до кожного періоду розвитку споживчої кооперації України. The article discusses the features of the genesis of the process approach the problem in the trade management system of consumer cooperatives studied process approach according to each period of Consumer Cooperatives in Ukraine.
  • Item
    Напрями ідентифікації процесів при формуванні процесної моделі управління у торгівлі споживчої кооперації
    (КНТУ, 2010) Рибалко-Рак, Л. А.; Панченко, В. А.; Rybаlkо-Rаk, L.; Panchenko, V.
    Впровадження процесного підходу до управління та побудова системи управління якістю гарантує чітко визначений порядок та відповідальність за розробку, узгодження та затвердження управлінських рішень. Процесний підхід дозволяє оптимізувати систему корпоративного управління , зробити її прозорою для керівництва і такою, що здатна швидко реагувати на зміни зовнішнього середовища. У статті досліджено напрями визначення процесів торговельної галузі системи споживчої кооперації, запропоновано структуру Карти процесів для Центральної спілки споживчих товариств, обласних споживспілок, районних споживспілок у торговельній галузі. Introduction of the processing going near a management and construction of control the system by quality is guaranteed by expressly set procedure and responsibility for development, concordance and claim of administrative decisions. Processing approach allows to optimize the system of corporate management, do its transparent for guidance and such, which is sensitive on the changes of external environment. Directions of determination of processes of auction industry of the system of consumer co-operation are probed in the article, the structure of Map of processes is offered for the Central union of consumer societies, regional consumer societies, district consumer societies, in auction industry.