Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Способи підвищення показників дизелів тракторів і автомобілів в умовах рядової експлуатації(ЦНТУ, 2023) Пугач, А. М.; Аулін, В. В.; Мельниченко, В. І.; Деркач, О. Д.; Тесля, В. О.; Pugach, А.; Aulin V.; Melnychenko, V.; Derkach, O.; Teslia, V.Наводяться результати порівняльного аналізу способів підвищення показників дизелів тракторів і автомобілів вітчизняного і зарубіжного виробництва, які знаходяться в умовах рядової експлуатації підприємств України різної форми власності. Проаналізовано зміни показників паливної економічності та екологічні показники дизелів тракторів і машинно-тракторних агрегатів. В якості прикладу розглянуто роботу паливного насосу високого тиску НД-22/6Б4, дизеля СМД-62 і трактора Т-150К. Дослідження та спостереження за технікою проводили протягом тривалого періоду. Наведено історичний аспект розвитку даної тематики щоб показати динаміку й зосередити увагу на більш ефективних способах підвищення показників тракторів і автомобілів в рядової умовах експлуатації й їх застосування. Розглянуто зазначені питання про аналізи конструкції іфункціонуванні сучасних тракторів іноземного виробництва. It has been established that when the diesel engine is overloaded, the smokiness of the exhaust gases increases. This indicator is affected by the configuration of the unit, incorrectly selected operating mode, existing violations in the regulation and operation of the fuel equipment.Item Дослідження кінематики універсального регулятора швидкості колісного трактора(КНТУ, 2013) Харак, Р. М.; Сакало, В. М.; Лихвенко, С. П.; Kharak, R.; Sakalo, V.; Lykhvenko, S.Запропонована методика дослідження кінематики універсального регулятора паливного насоса розподільчого типу з автоматичним переключенням режимності роботи трактора ХТЗ – 150К-03. The proposed method studies the kinematics universal regulator fuel pump distribution type with automatic switchover modes tractor KhTZ-150K-03. Kinematic analysis was conducted using the closed vector paths. As a result, the rational move anchors electromagnets mode switching mechanism regulating universal regulator. To determine the parameters of rational mechanism links the automated switching modes tractor engine is to study the kinematics of the universal controller. Found that progress anchors electromagnets – 3.34 mm, internal lever controls the fuel supply – 4.1mm, turning lever – 28.4 mm. The proposed mechanism for automatic switching modes allows the diesel engine management to simplify the process and reduce operational fuel consumption by 6-8 % in the transport operations.