Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин. Загальнодержавний міжвідомчий науково-технічний збірник.
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/19
Ідентифікатор медіа: R30-03925 (рішення Національної ради України від 25.04.2024 р. № 1418).
Мови видання: українська, російська, англійська, періодичність - один раз на рік.
Browse
5 results
Search Results
Item Оптимизация технологических параметров процесса ФАБВО(КНТУ, 2005) Кропивный, В. Н.; Черкун, В. В.; Юдовинский, В. Б.; Шепеленко, И. В.; Кропівний, В. М.; Юдовинський, В. Б.; Шепеленко, І. В.Работа посвящена вопросам оптимизации технологических параметров процесса финишной антифрикционной безабразивной вибрационной обработки (ФАБВО) с определением пути скольжения инструмента по детали, времени латунирования, выраженными через коэффициент осцилляции. Робота присвячена питанням оптимізації технологічних параметрів фінішної безабразивної обробки (ФАБВО) із визначенням шляху ковзання інструменту по деталі, часу латунювання, що відображено через коефіцієнт осциляції. Activity is dedicated to problems of optimization of the fast-track characteristics of process finishing without abrasive vibrational processing (FAVP).Item Скоростные характеристики процесса ФАБВО(КНТУ, 2005) Кропивный, В. Н.; Черкун, В. В.; Юдовинский, В. Б.; Шепеленко, И. В.; Кропівний, В. М.; Юдовинський, В. Б.; Шепеленко, І. В.Работа посвящена вопросам оптимизации скоростных характеристик процесса финишной антифрикционной безабразивной вибрационной обработки (ФАБВО). Робота присвячена питанням оптимізації швидкісних характеристик процесу фінішної безабразивної обробки (ФАБВО). Activity is dedicated to problems of optimization of the fast-track characteristics of process finishing without abrasive vibrational processing (FAVP).Item Optimization Value of Springback for Aircraft Panel after Stretching Process(ЦНТУ, 2017) Hamza Abobakr, O.; Naser M. Elkhmri; Budar Mohamed, R. F.; Shepelenko, I.; Хамза Абобакр, О.; Насер М. Елкхмри; Будар Мохамед, Р. Ф.; Шепеленко, И. В.; Насер М. Елкхмрі; Шепеленко, І. В.The purpose of this work is to simulate the process of stretching the aluminium profile using the ABAQUS/CAE software and the finite element method. This problem is relevant for many parts of the agricultural technology, automobile and aerospace industry and the choice of their optimal values is very difficult, since it depends on many factors. The research methods used in the past were based on an empirically-intuitive basis. The main content of the presented work includes numerical modelling with a detailed description of the sequential operations undertaken to achieve the optimum value of springback. In the process of searching for the optimum value of springback of the material, the use of the ABAQUS/CAE software made it possible to visualize the presented process by the example of an aluminium alloy, to perform a number of experiments with different distances and stretching angles. The use of such a modelling system for details of the aerospace industry will significantly reduce the number of experiments, and, consequently, reduce the costs of conducting them. Целью данной работы является моделирование процесса растяжения алюминиевого профиля с использованием программного обеспечения ABAQUS/CAE и метода конечных элементов. Для многих деталей сельскохозяйственной техники, автомобильной и аэрокосмической промышленности данная проблема представляется актуальной, а сам выбор их оптимальных значений весьма сложен, так как зависит от многих факторов. Применяемые в прошлом исследовательские методы основаны на эмпирически – интуитивной основе. Основное содержание представленной работы включает численное моделирование с подробным описанием последовательных операций, предпринятых для достижения оптимального значения упругих свойств материала. В процессе поиска оптимального значения упругих свойств алюминиевого профиля использование программного обеспечения ABAQUS/CAE позволило визуализировать представленный процесс на примере алюминиевого сплава, провести ряд экспериментов с различными расстояниями и углами растяжения. Применение подобной системы моделирования применительно к деталям аэрокосмической промышленности позволит значительно сократить количество экспериментов, а следовательно, снизить материальные затраты на их проведение. У статті виконана оптимізація пружних властивостей аеродинамічної поверхні. Із цією метою проведено моделювання процесу розтягування алюмінієвого профілю з використанням програмного забезпечення ABAQUS/CAE та методу кінцевих елементів. Для багатьох деталей сільськогосподарської техніки, автомобільної та аерокосмічної промисловості дана проблема є актуальною, а сам вибір їх оптимальних значень досить складний, тому що залежить від багатьох факторів. Раніше застосовувані дослідницькі методи ґрунтувалися на емпірично–інтуїтивному підході. Основний зміст представленої роботи включає чисельне моделювання з детальним описом послідовних операцій, які виконуються для досягнення оптимального значення пружних властивостей. Випробування проводилися на традиційному лабораторному устаткуванні, на зразках стандартної форми для кожного виду випробувань при зміні технологічних факторів. У процесі пошуку оптимального значення пружності матеріалу використання програмного забезпечення ABAQUS/CAE дало змогу візуалізувати представлений процес на прикладі алюмінієвого сплаву, провести ряд експериментів з різними відстанями й кутами розтягування. Застосування подібної системи моделювання на основі розрахунково-експериментальної бази для цілеспрямованого пошуку оптимального значення стосовно деталей сільськогосподарської техніки дозволить значно скоротити кількість експериментів, а отже, знизити матеріальні витрати на їх проведення.Item Исследование влияния загрязнений электромагнитных форсунок на параметры бензиновых двигателей(КНТУ, 2013) Красота, М. В.; Шепеленко, И. В.; Матвиенко, А. А.; Аль Соодани Салем М. Муташаир; Красота, М. В.; Шепеленко, І. В.; Матвієнко, О. О.; Аль Соодані Салем М. Муташаїр; Krasota, Michael; Shepelenko, Igor; Matvienko, Alexander; Al Soodani Salem M. MutashairПриведены основные виды загрязнений электромагнитных форсунок бензиновых двигателей. Рассмотрен механизм образования разных видов загрязнений. Исследовано влияние загрязнений на параметры двигателей. Приведені головні види забруднень електромагнітних форсунок бензинових двигунів Розглянуто механізм обробки різних видів забруднювань. Долсіджено вплив забруднювань на параметри двигунів. Aim of work - to prospect influence of contaminations of electromagnetic sprayers on the operating and ecological indexes of petrol engines. The analysis of processes of contamination and consequences of wear of elements of electromagnetic sprayer is executed, their influence is educed on work of motor-car petrol engine. Most critical for an engine is an increasing unevenness of serve of fuel in the complete set of sprayers, that the microsystem of management can not compensate by an engine. Exploitation of change of working indexes of electromagnetic sprayers substantially influence on power and ecological descriptions of motor-car petrol engine. After work of sprayers 150 thousand kilometre of run of car(in default of their periodic cleaning) effective engine power goes down on 3...9 an effective twisting moment falls on a size 4...6 Here the specific effective expense of fuel increases on 2...6 the troop landing of toxic components increases with by working gases - oxide of carbon With on 15...25 hydrocarbons of СН - on 15...40. On the whole it results in worsening of dynamics of car and starting internalss of engine.Item Структура поверхностного слоя цапф шестерен шестеренных насосов при обработке ФАБВО(КНТУ, 2010) Кропивный, В. Н.; Шепеленко, И. В.; Черкун, В. В.; Кропівний, В.; Шепеленко, І.; Черкун, В.; Kropivnyi, V.; Shepelenko, I.; Cherkun, V.В статье приведены результаты исследований структуры поверхностного слоя цапф шестерен шестеренных насосов, обработанных ФАБВО. У статті наведені результати досліджень структури поверхневого шару цапф шестерень шестеренних насосів, оброблених ФАБВО. In article results are resulted of researches of structure of superficial layer of pins of cog-wheels of cogwheel pumps, treated FABVO.