Кафедра електротехнічних систем та енергетичного менеджменту

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/775

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Енергозбереження в теплотехнологічних установках
    (ЦНТУ, 2018) Клименко, В. В.; Кравченко, В. І.; Кравченко, В. И.; Klymenko, V.; Kravchenko, V.
    При підготовці до самостійних занять кожен студент повинен вивчити теоретичний матеріал за вказаною темою. При цьому необхідно не тільки усвідомити і зрозуміти матеріал, але й самостійно довести всі положення теорії. Крім того, потрібно виділити прикладні питання теорії, які можуть бути потрібні при рішенні задач. Самостійні доведення і висновки є гарним тренуванням і першим кроком до самостійного рішення задач. При подготовке к самостоятельным занятиям каждый студент должен выучить теоретический материал за указанной темой. При этом необходимо не только осознать и понять материал, но и самостоятельно довести все положения теории. Кроме того, нужно выделить прикладные вопросы теории, которые могут быть нужны при решении задач. Самостоятельные доведения и выводы являются хорошей тренировкой и первым шагом до самостоятельного решения задач. At preparation to independent employments every student must learn theoretical material after the indicated theme. It is thus necessary not only to realize and understand material, but also independently to lead to all positions of theory. It is in addition, needed to distinguish the applied questions of theory, that can be needed at the decision of tasks. The independent leading to and conclusions are the good training and first step to the independent decision of tasks.
  • Item
    Енергетичні установки
    (ЦНТУ, 2017) Клименко, В. В.; Кравченко, В. І.; Кравченко, В. И.; Klymenko, V.; Kravchenko, V.
    Методичні вказівки і контрольні завдання призначені для проведення практичних занять з курсу „Енергетичні установки”.Практичні заняття є важливою ланкою в підготовці студентів до самостійної інженерної діяльності. Для того, щоб практичні заняття досягли мети, студенти повинні завчасно і систематично готуватися до занять; проявляти самостійність при рішенні задач; розуміти результати їх рішення.При підготовці до практичних занять кожен студент повинен вивчити теоретичний матеріал за вказаною темою. При цьому необхідно не тільки усвідомити і зрозуміти матеріал, але й самостійно довести всі положення теорії. Крім того, потрібно виділити прикладні питання теорії, які можуть бути потрібні при рішенні задач. Самостійні доведення і висновки є гарним тренуванням і першим кроком до самостійного рішення задач. Методические указания и контрольные задания предназначены для проведения практических занятий по курсе "Энергетические установки".Практические занятия являются важным звеном в подготовке студентов к самостоятельной инженерной деятельности. Для того, чтобы практические занятия достигли цели, студенты должны заблаговременно и систематически готовиться к занятиям; проявлять самостоятельность при решении задач; понимать результаты их решения.При подготовке к практическим занятиям каждый студент должен выучить теоретический материал за указанной темой. При этом необходимо не только осознать и понять материал, но и самостоятельно довести все положения теории. Кроме того, нужно выделить прикладные вопросы теории, которые могут быть нужны при решении задач. Самостоятельные доведения и выводы являются хорошей тренировкой и первым шагом до самостоятельного решения задач. The methodical pointing and control tasks is intended for realization of practical employments after a course the "Power plants".Practical employments are an important link in preparation of students to independent engineering activity. In order that practical employments achieved objective, students must in advance and systematic to prepare to employments; to show independence at the decision of tasks; to understand the results of their decision.At preparation to practical employments every student must learn theoretical material after the indicated theme. It is thus necessary not only to realize and understand material, but also independently to lead to all positions of theory. It is in addition, needed to distinguish the applied questions of theory, that can be needed at the decision of tasks. The independent leading to and conclusions are the good training and first step to the independent decision of tasks.
  • Item
    Теплотехнологічні процеси та установки
    (ЦНТУ, 2018) Клименко, В. В.; Кравченко, В. І.; Кравченко, В. И.; Klymenko, V.; Kravchenko, V.
    У методичних рекомендаціях визначені вимоги до курсового проекту з дисципліни “Теплотехнологічні процеси та установки”, окреслена організація процесу її виконання та захисту, приведений порядок розрахунку, обов’язкові питання для кожного розділу, які повинні розглядатися при її виконанні та вказівки до виконання роботи. Методичні рекомендації призначені для студентів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» освітньо-професійної програми „Енергетичний менеджмент” і освітнього рівня бакалавр. В методических рекомендациях определены требования к курсовому проекту по дисциплине "теплотехнологического процессы и установки", очерчена организация процесса ее выполнения и защиты, приведенный порядок расчета, обязательные вопросы для каждого раздела, которые должны рассматриваться при ее выполнении и указания к выполнению работы. Методические рекомендации предназначены для студентов специальности 141 «Электроэнергетика, электротехника и электромеханика» образовательно-профессиональной программы «Энергетический менеджмент» и образовательного уровня бакалавр. In the methodological recommendations, the requirements for the course project on the discipline of "heat technological processes and installations" are defined, the organization of the process of its implementation and protection, the procedure for calculation, the mandatory questions for each section that must be considered when implementing it and instructions for the performance of work are outlined. Methodical recommendations are intended for students of specialty 141 "Electric power engineering, electrical engineering and electromechanics" of the educational and professional program "Energy Management" and the educational level of the bachelor.
  • Item
    Грунтовий теплоакомулятор з покращеними теплотехнічними характеристиками
    (Энерготехнологии и ресурсосбережение, 2015) Клименко, В. В.; Кравченко, В. І.; Личук, М. В.; Солдатенко, В. П.; Klymenko, V.; Kravchenko, V.; Soldatenko, V.; Lichuk, M.; Кравченко, В. И.
    Результати досліджень щодо впливу на ефективність акумуляторів грунтового тепла аналізуються теплофізичні характеристики центру маси грунту. Визначено, що для різних типах грунтів існують максимальні значення вологості, при яких їх теплофізичні властивості є оптимальними. Будівництво грунтового акумулятора тепла,що забезпечує підтримку оптимальної вологості грунтових частин, відокремлених від натурального грунту масового центру з невеликим вмістом вологи водонепроникним екраном з грунтових цементних паль.Акумулятор збільшить використання теплової ефективності теплового щоденного атмосферного повітря порушення рівноваги в системах подачі тепла та холоду, одночасно поверхня теплообмінними елементами буде в 2,5 рази меншою у порівнянні з необхідною поверхнею, коли елементи поміщаються безпосередньо в "сухий" (малообводнений) грунт. Результаты исследований по влиянию на эффективность аккумуляторов почвенного тепла анализируются теплофизические характеристики центра массы грунта. Определено, что для различных типах почв существуют максимальные значения влажности, при которых их теплофизические свойства являются оптимальными. Строительство почвенного аккумулятора тепла, обеспечивает поддержание оптимальной влажности грунтовых частей, отделенных от натурального грунта массового центра с небольшим содержанием влаги водонепроницаемым экраном с грунтовых цементных паль.Акумулятор увеличит использование тепловой эффективности теплового ежедневного атмосферного воздуха нарушение равновесия в системах подачи тепла и холода, одновременно поверхность теплообменными элементами будет в 2,5 раза меньше по сравнению с необходимой поверхностью, когда элементы помещаются непосредственно в "сухой" (малоувлажненной) почве. The research results regarding to the influence on the efficiency of ground heat accumulators of thermophysical characteristics of the soil mass center are analyzed . It is determined that for the different types of soils there are existed maximum values of humidity at which their thermophysical properties are the optimal. The construction of ground heat accumulator, which provides support of optimal humidity of soil parts, separated from natural soil mass center with small moisture content by waterproof screen from ground-cement piles is proposed. The accumulator will increase the use of thermal efficiency of daily atmospheric air thermal disequilibrium in the systems of heat and cold supply, at the same time the surface of the heat exchange elements will be 2,5 times smaller in comparison with the required surface when the elements are placed directly in «dry» (low water content) soil.