Кафедра аудиту, обліку та оподаткування

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11014

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Бухгалтерський облік в системі аграрного виробництва
    (ПДАТА, 2004) Савченко, В. М.; Саловська, Л. В.; Savchenko, V.
    В статті розглянуто проблематику формування інформації для управління, досліджено місце та роль обліку в управлінні аграрною економікою в сучасих економічних умовах. In the article problematical offorming o f information for the management is com lered, a place and role o f consideration in the management by an agrarian economy in modern economic terms a explored
  • Item
    Облік незавершеного виробництва у відповідності до національних стандартів бухгалтерського обліку та фінансової звітності
    (Наука і освіта, 2000) Смірнова, І. В.
    У статті досліджені проблеми методичного характеру, пов’язані із застосуванням концептуальних положень національних облікових стандартів стосовно незавершеного виробництва. З’ясовано основи методології обліку незавершеного виробництва в Україні. З цією метою проведено аналіз вимог положень (стандартів) бухгалтерського обліку щодо обліку, оцінки та відображення у фінансовій звітності залишків незаверешного виробництва. Досліджено зміну складу витрат згідно з діючою нормативною регламентацією та їх складом до початку реформування обліку. Запропоновано методику визначення витрат на завершення незавершеного виробництва по загальновиробничих витратах. Надано методичні рекомендації по здійсненню розподілу загальновиробничих витрат між готовою продукцією, товарною продукцією та незавершеним виробництвом.
  • Item
    Маркетинг і бухгалтерський облік маркетингової діяльності
    (Поліум, 2008) Пальчук, О. В.; Савченко, В. М.; Тошина, Н. М.; Palchuk, O.; Toshyna, N.; Savchenko, V.
    У навчальному посібнику розкрито основи маркетингу, особливості організації маркетингової діяльності в сучасних умовах господарювання, висвітлено особливості облікового забезпечення маркетингової діяльності та відображення її результатів в обліку і звітності. Окрему увагу приділено викладенню підходів до розробки облікової політики маркетингово-збутової діяльності. Наведені у посібнику методичні підходи до організації маркетингової діяльності та її відображення в обліку можуть бути використані в господарській практиці. Навчальний посібник може бути корисний студентам при вивченні дисциплін: «Маркетинг», «Бухгалтерський облік». Посібник включає задачі, практичні вправи та господарські ситуації, тестові завдання і питанні передбаченні для самостійного опрацювання. Навчальний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей. Посібник також рекомендується застосовувати в процесі підвищення кваліфікації працівників у сфері маркетингу та бухгалтерського обліку. The training manual reveals the basics of marketing, especially the organization of marketing activities in the current economic conditions, the peculiarities of your software marketing and display the results in the accounting and reporting. Special attention is paid to the presentation approaches to accounting policies marketing - marketing activities. These guide methodical approaches to marketing and its recording can be used in business practice. The manual can be useful to students in the study subjects: "Marketing", "Accounting". The manual includes tasks, practical exercises and economic situation, tests and issue anticipation for independent study. The manual is intended for university students of economic specialties. The manual is also recommended for use in the process of training employees in marketing and accounting.