Кафедра експлуатації та ремонту машин
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/788
Browse
46 results
Search Results
Item Технико-экономическое обоснование преимущества интеллектуальной стратегии технического обслуживания и ремонта легкового автомобиля(НАУ, 2017) Аулин, В. В.; Замота, Т. Н.; Замота, О. Н.; Гринькив, А. В.; Аулін, В. В.; Замота, Т. М.; Замота, О. М.; Гриньків, А. В.; Aulin, V.; Zamota, T.; Zamota, O.; Hrynkiv, A.Проведено технико-экономическое обоснование эффективности внедрения предлагаемой интеллектуальной стратегии технического обслуживания и ремонта легкового автомобиля Тойота, находящегося в частной эксплуатации. Существенное повышение ожидаемого использования ресурса машины возможно только при прямой связи реального технического состояния со стратегией ТО и Р, которая позволяет анализировать интенсивность изменения технического состояния узлов, систем и агрегатов автомобиля. Такое возможно только при применении предлагаемой интеллектуальной стратегии ТО и Р. Проведено техніко-економічне обґрунтування ефективності впровадження запропонованої інтелектуальної стратегії технічного обслуговування і ремонту легкового автомобіля Тойота, що знаходиться в приватній експлуатації. Істотне підвищення очікуваного використання ресурсу машини можливо тільки при прямому зв'язку реального технічного стану зі стратегією ТО і Р, яка дозволяє аналізувати інтенсивність зміни технічного стану вузлів, систем і агрегатів автомобіля. Таке можливо тільки при застосуванні пропонованої інтелектуальної стратегії ТО і Р. A feasibility study of the effectiveness of the implementation of the proposed intelligent strategy for the maintenance and repair of a Toyota passenger car in private operation has been carried out. A significant increase in the expected use of the machine's resource is possible only with a direct connection between the real technical state and the maintenance and repair strategy, which allows you to analyze the intensity of changes in the technical state of the components, systems and assemblies of the vehicle. This is possible only with the application of the proposed intellectual strategy of maintenance and repair.Item Increasing the Functioning Efficiency of the Working Warehouse of the “UVK Ukraine” Company Transport and Logistics Center(University of Zilina, 2020) Aulin, V.; Hrynkiv, A.; Lyashuk, O.; Vovk, Y.; Lysenko, S.; Holub, D.; Zamota, T.; Pankov, A.; Sokol, M.; Ratynskyi, V.; Lavrentieva, O.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Ляшук, О. Л.; Вовк, Ю. Я.; Лисенко, С. В.; Голуб, Д. В.; Замота, Т. М.; Панков, А. О.; Сокол, М. Б.; Ратинський, В. В.; Лаврентьєва, О. О.Competition in the field of logistics and individual transport services requires the constant analysis of logistics chains and their individual links. Given analysis enables implementation of new approaches to logistics companies and networks trade marketing in the offtake of certain types of goods. Industrial and commercial enterprises have to expand their trade and economic relations with other regions with the aim to provide the necessary sales volumes in the domestic market of regions and to go beyond it. Integration of the country's economy and the free trade policy orientation greatly simplify the task of establishing the free trade and economic relations between producers and consumers. However, there is a question of how quickly and efficiently; with minimal logistics costs, the goods at the right region of the customer should be delivered. The experiment on a one-storey closed warehouse No 3 of Brovary "UVK Ukraine", where a process of the crossdocking warehousing, with subsorting from a warehouse, has been conducted. The warehouse mainly works on trading networks. The loading of the warehouse has been performed with the input flow intensity within (12.3 ... 23.56 (t/h)). During the experiment, the number gain of loading and unloading machines (Electrostacks Reath Track OMG NEOS LAT 3.0) a pcs in the process of unloading, loading and moving consignments, has been examined. In addition, the increasing number of workers employed in non-mechanized forms of work, such as receiving and stacking cargo in the reception area (moving the relevant consignments to designated areas of the reception area and its arrangement), which in total is an increase of 4 employees in the technological process of the warehouse operation, has been investigated during the experiment. The growing of labor and mechanized resources makes it possible to better organize the work of the warehouse, reduce total costs and increase cargo output flow. Conducting the process of warehouse work optimization on the formed technology and corresponding labor and mechanized resources caused an increase of its efficiency. It has been found that the optimal values of intensity of the incoming cargo flow will be 17.93 (t/h); the number of employees engaged in non-mechanized labor - 12 workers, and loading and unloading machines - 3 (pcs). Under such conditions, the warehouse functioning according to the desirability level will reach value 0.792. In this case, the cost value of warehouse work is 181.07 US$/h and cargo output flow intensity is 10.23 (t/h). Results of experimental studies have shown that implementation of the proposed method of increasing the efficiency of warehouse work, based on the company "UVK Ukraine" may, on average, achieve a total cost reduction of 17.2% and an increase in output flow by 34.6% and the input flow by 10.3%. Конкуренція в галузі логістики та окремих транспортних послуг вимагає постійного аналізу логістичних ланцюгів та їх окремих зв'язків. Наведений аналіз дозволяє реалізувати нові підходи до логістичних компаній та мережевого торговельного маркетингу при відході певних видів товарів. Промислові та комерційні підприємства мають розширити свої торговельно-економічні відносини з іншими регіонами з метою забезпечити необхідні обсяги продажів на внутрішньому ринку регіонів та вийти за його межі. Інтеграція економіки країни та орієнтація на політику вільної торгівлі значно спрощують завдання встановлення вільної торгівлі та економічних відносин між виробниками та споживачами. Однак виникає питання про те, як швидко та ефективно; при мінімальних логістичних витратах товар повинен бути доставлений у потрібний регіон замовника. Експеримент на одноповерховому закритому складі №3 м. Бровари «UVK Ukraine», де проведено процес перехресного складування із зануленням із складу. Склад переважно працює в торгових мережах. Завантаження складу виконується з інтенсивністю вхідного потоку в межах (12,3 ... 23,56 (т / год)). Під час експерименту було вивчено збільшення кількості вантажно-розвантажувальних машин (Electrostacks Reath Track OMG NEOS LAT 3.0) у процесі вивантаження, завантаження та переміщення вантажів. Крім того, збільшується кількість робітників, зайнятих на немеханізованих формах роботи, таких як отримання та укладання вантажів у зоні прийому (переміщення відповідних партій вантажів у визначені зони приймальної зони та її облаштування), що в цілому є збільшенням 4 працівників у технологічному процесі роботи складу, було досліджено в ході експерименту. Зростання робочої сили та механізованих ресурсів дає змогу краще організувати роботу складу, зменшити загальні витрати та збільшити потік вантажу. Проведення процесу оптимізації складських робіт за сформованою технологією та відповідними робочими та механізованими ресурсами викликало підвищення її ефективності. Встановлено, що оптимальні значення інтенсивності вхідного вантажопотоку становитимуть 17,93 (т / год); кількість працівників, зайнятих немеханізованою працею - 12 робітників, а вантажно-розвантажувальними машинами - 3 (шт). За таких умов функціонування складу відповідно до рівня бажаності досягне значення 0,792. У цьому випадку вартість витрат на складські роботи становить 181,07 дол. / год, а інтенсивність потоку вантажу - 10,23 (т / год). Результати експериментальних досліджень показали, що реалізація запропонованого способу підвищення ефективності роботи складських приміщень на базі компанії «UVK Ukraine» може в середньому досягти загального зниження витрат на 17,2% та збільшення потоку продукції на 34,6% і вхідний потік на 10,3%.Item Спосіб діагностування механічних передач(2019-11-25) Аулін, В. В.; Замота, Т. М.; Гриньків, А. В.; Караічев, О. О.; Панков, А. О.; Атрошенко, Д. В.; Голуб, Д. В.; Луцький, Д. В.; Рєсін, Є. Є.; Aulin, V.; Zamota, T.; Hrynkiv, A.; Karaichev, O.; Pankov, A.; Atroshenko, D.; Holub, D.; Lutskyi, D.; Riesin, Ye.Спосіб діагностування механічних передач включає оцінювання технічного стану механізмів з зчленованими ланками по сумарному кутовому зазору під час їх експлуатації. На вихідних елементах рухомих ланок механічної трансмісії в контрольних точках встановлено діодні випромінювачі світла, над якими нерухомо розташовано оптичні датчики вимірювання переміщення, обробка сигналів яких проводиться в обчислювальному блоці, що передає їх цифрові значення в блок зберігання і пересилання даних, який з'єднаний з персональним комп'ютером, аналізуючи дані з датчиків, визначають сумарний кутовий зазор під час їх експлуатації.Item Спосіб діагностування трансмісій автомобілів(2019-11-25) Аулін, В. В.; Замота, Т. М.; Гриньків, А. В.; Караічев, О. О.; Панков, А. О.; Лисенко, С. В.; Великодний, Д. О.; Чернай, А. Є.; Aulin, V.; Zamota, T.; Hrynkiv, A.; Karaichev, O.; Pankov, A.; Lysenko, S.; Velykodnyi, D.; Chernai, A.Спосіб діагностування трансмісій автомобіля полягає в безперервному визначенні сумарного кутового зазору під час експлуатації. На вихідних елементах рухомих ланок механічної трансмісії автомобіля послідовно наносять магнітні мітки в контрольних точках, а саме на вихідному валу коробки перемикання передач, ведучому валу головної передачі, півосі, над якими нерухомо кріпляться датчики Холла, за допомогою аналізу сигналу з яких визначається зазор зчленованих ланок трансмісії автомобіля підчас експлуатації.Item Пути улучшения современной системы диагностирования автомобилей(ЦНТУ, 2019-04) Аулин, В. В.; Замота, Т. Н.; Гринькив, А. В.; Караичев, А. А.; Кириченко, Е. О.; Аулін, В. В.; Замота, Т. М.; Гриньків, А. В.; Караічев, О. О.; Кириченко, А. М.; Aulin, V.; Zamota, T.; Hrynkiv, A.; Karaichev, O.; Kyrychenko, A.Item Пневматична висівна система точного висіву(2020-01-27) Аулін, В. В.; Панков, А. О.; Гриньків, А. В.; Деркач, О. Д.; Замота, Т. М.; Коваль, В. Я.; Щеглов, А. В.; Тихий, А. А.; Aulin, V.; Pankov, A.; Hrynkiv, A.; Derkach, O.; Zamota, T.; Koval, V.; Shchehlov, A.; Tykhyi, A.Пневматична висівна система точного висіву, що містить висівний апарат верхньої подачі насіння, корпус, сошник, силовий повітряний вентилятор, 5 завантажувальний канал, насіннєва камера, скидач зайвих насінин, яка відрізняється тим, що висівний апарат містить пневмокамеру крокового приводу, малоінерційний орган барабанного типу з перегородками, що утворюють окремі радіальні камери з присмоктуючими отворами по його периметру, канал надлишкового тиску, канал розрідження, реверсний канал та блок керування, який складається 10 з секції розподілу повітряного потоку, секції створення розрідження повітряного потоку та секції реверсу повітряного потоку.Item Механизм загазованности электролитов и выделение пузырьков(ЦНТУ, 2019) Аулин, В. В.; Замота, Т. М.; Гринькив, А. В.; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.Item Забезпечення та підвищення експлуатаційної надійності транспортних засобів на основі використання методів теорії чутливості(НАУ, 2015) Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Замота, Т. М.На основі методів теорії чутливості розглянуто адаптивну стратегію технічної експлуатації. Наведено сутність методу теорії сенситивів для функції стану транспортних засобів. Показано можливість оцінки інформації про технічний стан систем та отримання регресійних рівнянь відмов агрегатів транспортних засобів в залежності від їх пробігу, а також відповідних рівнянь сенситивів. Розроблено рекомендації по пі-дтриманню експлуатаційної надійності транспортних засобів адаптивними технічними діями. Based on the methods of sensitivity theory, an adaptive strategy of technical operation is considered. The essence of the method of the theory of sensitivities for the function of the state of vehicles is given. The possibility of estimating information on the technical state of the systems and obtaining regression equations of failures of vehicle units depending on their mileage, as well as the corresponding equations of sensitivities is shown. Recommendations for maintaining the operational reliability of vehicles with adaptive technical actions have been developed.Item Determining the rational composition of tribologically active additive to oil to improve characteristics of tribosystems(Technology Center, 2019) Aulin, V .; Hrynkiv, A .; Lysenko, S.; Zamota, T.; Pankov, A.; Tykhyi, A .; Аулін, В. В.; Гриньків, А. В.; Лисенко, С. В.; Замота, Т. М.; Панков, А. О.; Тихий, А. А.Formation studies rational composition tribologically active- No additives to the base oil are shown. to improve the performance of tribosystems. It is revealed that this tribologically active added- ka gives the opportunity to form tribological properties that provide normal conditions exploitation of connections of tribosystem parts. On the basis of optimization of the technical condition tribo- logically active additives obtained rational the value of each of its components. Optimization conducted on condition that the amount of wear should be kept to a minimum, and critical loading and loading of weld- not to the maximum. Based on the experimental databases on a four-ball friction machine the equation for each of the response functions is obtained the resulting features. The obtained regression equals- and the desirability of the order desirability function 0,698 made it possible to determine the composition of the tribo- logically active additives: metakaolin, dispers- sowing powder of clay from Katerynivska rhodo- higher, sodium oleate, lithium hydroxide and sulfur. It is established that when using received tribological active additives in the laboratory conditions recorded decrease in wear 26.8% increase in critical load; increase of load by 17.2% welding by 4.89%. Experimental analysis- their data indicates that the proposed tribolo- the active ingredient can be operated at local contact load in contact up to 1078 N and at peak over- tachings to 2372 N. The results of the studies give reason claim that it is proposed tribologically the active supplement gives the opportunity to improve characteristics of tribosystems. It can be useful service and road transport the benefits of technical service and for the manufacture of composite oil. Проведеними дослідженнями формування раціонального складу трибологічно активної добавки до базової оливи показана можливість покращення характеристик трибосистем. Виявлено, що дана трибологічно активна добавка дає можливість формувати трибологічні властивості, що забезпечують нормальні умови експлуатації спряжень деталей трибосистеми. На основі оптимізації технічного стану трибологічно активної добавки отримано раціональні значення кожного з її складових. Оптимізацію проведено за умов, що величина зношування повинна прямувати до мінімуму, а критичне навантаження та навантажування зварювання – до максимуму. На основі експериментальної бази даних на чотирикульковій машині тертя отримано рівняння для кожної з функцій відгуку результуючих ознак. Отриманні регресійні рівняння та значення функції бажаності порядку 0,698 дали можливість визначити склад трибологічно активної добавки: метакаолін, дисперсійний порошок глини з Катеринівського родовища, олеат натрію, гідрооксид літію та сірки. Встановлено, що при використанні отриманої трибологічної активної добавки в лабораторних умовах зафіксовано зменшення зношування зразків на 26,8 %, збільшення критичного навантаження на 17,2 %, збільшення навантажування зварювання на 4,89 %. Аналіз експериментальних даних свідчить, що пропоновану трибологічно активну добавку можливо експлуатувати при локальному контактному навантажуванні в контакті до 1078 Н та при піковому перенавантажуванні до 2372 Н. Результати досліджень дають підстави стверджувати, що пропонована трибологічно активна добавка дає можливість покращити характеристики трибосистем. Вона може бути корисною сервісним та автотранспортним підприємствам при проведені технічного сервісу та для виготовлення композиційної оливи.Item Determination of the rational composition of the additive to oil with the use of the Katerynivka friction geo modifier(University of Kragujevac, 2019) Aulin, V.; Lyashuk, O.; Hrynkiv, A.; Lysenko, S.; Zamota, T.; Vovk, Y.; Pankov, A.; Tykhyi, A.; Horkunenko, A.; Аулін, В. В.; Ляшук, О. Л.; Гриньків, А. В.; Лисенко, С. В.; Замота, Т. М.; Вовк, Ю. Я.; Панков, А. О.; Тихий, А. А.; Горкуненко, А. Б.Studies of the formation of the optimal composition of Tribological additives to the base oil have shown the possibility of improving the characteristics of the tribosystem. It was revealed that this Tribological additive makes it possible to form functional surface layers that provide normal operating conditions for tribological conjugation of parts. Based on the optimization of the technical condition of the Tribological additives, the optimal values of each of its components are obtained. Optimization of the condition provided that the amount of wear should tend to a minimum, and the maximum load and loading of the weld should tend to a maximum. Based on the experimental database on the 4-ball friction machine, an equation is obtained for each of the indicated response functions of the resulting features, based on which, with a desirability value of the order of 1.0, the composition of Tribological additives is obtained: from Katerynivka Friction geo modifiers; Sodium oleate, copper sulfate and phosphor TAT 33. It was found that the adding of TM-3-18k into the oil Tribological additives in the amount of 5.75 % under laboratory conditions can reduce the wear rate by 35.1 – 35.5 %, the maximum load also increases by 17.1 – 17.2 %, and the welding load increases by 5.3 – 8.4 %. The analysis of experimental data shows that this Tribological additive can be operated at locally loaded parts of 1035 N, and the peak contact overload is up to 2385 N. The research results suggest that the proposed Tribological supplement makes it possible to improve the characteristics of the tribosystem. It can be useful to service and trucking enterprises during technical service and for the manufacturing of composite oil. Дослідження формування оптимального складу трибологічних присадок до базової оливи показали можливість покращення характеристик трибосистеми. Було виявлено, що ця трибологічна присадка дає можливість формувати функціональні поверхневі шари, які забезпечують нормальні умови експлуатації для трибологічних спряжень деталей. На основі оптимізації вмісту трибологічних присадок отримують оптимальні значення кожного з його компонентів. Оптимізація умови за умови, що кількість зносу має бути до мінімуму, а максимальне навантаження та навантаження зварювання має бути максимальним. На основі експериментальної бази даних на 4-кульковій машині тертя отримують рівняння для кожної із зазначених функцій реагування отриманих ознак, на основі якої зі значенням бажаності порядку 1,0 отримують склад трибологічних присадок : Катеринівські геомодифікатори тертя; олеат натрію, мідний купорос та фосфор TAT 33. Було встановлено, що додавання ТМ-3-18к в оливу трибологічної присадки в кількості 5,75% в лабораторних умовах дозволяє знизити швидкість зносу на 35,1 - 35,5%, максимальне навантаження також збільшується на 17,1 - 17,2%, а зварювальне навантаження збільшується на 5,3 - 8,4%. Аналіз експериментальних даних показує, що цю трибологічну присадку можна експлуатувати на локально завантажених ділянках 1035 Н, а пікове контактне перевантаження становить до 2385 Н. Результати досліджень говорять про те, що запропонована трибологічна присадка дозволяє покращити характеристики трибосистеми. Це може бути корисно для обслуговування під час технічного обслуговування та для виготовлення композиційних олив.