Кафедра маркетингу та економічної теорії
Постійне посилання на фондhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11034
Перегляд
3 результатів
Результати пошуку
Тип:Документ, Відповідність психологічних та економічних закономірностей поведінки споживача(РВЛ ЦНТУ, 2019) Кандиба, М. А.; Kandyba, M.; Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У тезах здійснено співставлення економічних закономірностей (рішень щодо придбання продукції) та психологічних особливостей (бажання купити) придбання продукції. This thesis compares economic laws (decisions on the purchase of products) and psychological features (desire to buy) the acquisition of products.Тип:Документ, Співставлення психологічних та економічних закономірностей споживчої поведінки(2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті здійснено співставлення економічних закономірностей (рішень щодо придбання продукції) та психологічних особливостей (бажання купити) придбання продукції. The article compares economic laws (decisions on the purchase of products) and psychological features (desire to buy) the acquisition of products.Тип:Документ, Основи економічної теорії. Лекція № 10(ЦНТУ, 2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.Посібник розкриває зміст десятої лекції з курсу “Основи економічної теорії” для інженерно-технічних спеціальностей. The manual reveals the contents of the tenth lecture on the course "Bases of Economics" for engineering and technical specialties.