Кафедра маркетингу та економічної теорії
Постійне посилання на фондhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11034
Перегляд
2 результатів
Результати пошуку
Тип:Документ, Підприємництво як економічний та психологічний феномен(2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.Стаття розкриває специфіку такого суспільного явища як підприємництва, його економічну та суспільну роль. The article reveals the specifics of such a social phenomenon as entrepreneurship, its economic and social role.Тип:Документ, Еволюція економічних потреб та інтересів(Кіровоград : „Поліграф-сервіс”, 2011) Гудима, Ю. Ю.; Hudyma, J.; Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті аналізуються зміст та зміна системи потреб як стимулів творчої економічної діяльності. Теорія і практика доводять, що спонукальним мотивом тієї чи іншої діяльності людини є потреби. Успіх діяльності фірми великою мірою залежить від того, наскільки вона зуміла вивчити потреби і може виробляти продукти, які найкраще задовольняють потреби споживача. The article analyzes the content and change of the needs system as incentives for creative economic activity. The theory and practice prove that the motive of a particular person's activity is the needs. The success of the firm largely depends on how well it has been able to study the needs and can produce products that best meet the needs of the consumer.